پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۹:۵۱
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 14078
يكشنبه، ۰۷ آذر، ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

یورش پلیس ایتالیا به دفاتر باشگاه یوونتوس

بازرسان در حال بررسی نقل و انتقال 42 بازیکن این باشگاه، از جمله انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا و ژائو کانسلو به منچسترسیتی، می باشند.

یورش پلیس ایتالیا به دفاتر باشگاه یوونتوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، پلیس ایتالیا اواخر روز شنبه به دفاتر باشگاه یوونتوس در تورین و میلان به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد نقل و انتقالات بازیکنان، یورش برد. آنا ماریا لورتو، دادستان تورین، گفت که بازرسان در حال بررسی این ادعا هستند که آیا تحسین‌شده‌ترین باشگاه ایتالیا، که 76 جام کسب کرده، ارزش بازیکنان خود را در هنگام نقل و انتقالات افزایش داده است یا خیر.

به نقل از اسپوتنیک، یوونتوس بدون ذکر جزئیات تایید کرد که در حال همکاری با تحقیقات است.

به گزارش رسانه های محلی، بازرسان در حال بررسی نقل و انتقالاتی هستند که پس از قرارداد باشگاه با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی در سال 2018 رخ داده است. شایعه شده است که قرارداد 113 میلیون دلاری و همچنین دستمزد بالای رونالدو خزانه باشگاه را خالی کرده است و وضعیت پس از شیوع ویروس کرونا که همه رویدادهای جمعی را لغو کرد به شدت بدتر شده است.

در سال 2020 در معاوضه هافبک برزیلی آرتور ملو کارشناسان ورزشی را گیج کرد. آن ها استدلال کردند که بازیکن بوسنیایی که در آن زمان 30 سال داشت، با توجه به سن و فرمش، ارزشی نزدیک به 70 میلیون دلار نداشت.

شش مقام از جمله رئیس باشگاه، آندره آ آنیلی، ستاره سابق باشگاه، پاول ندود، که اکنون به عنوان نایب رئیس یوونتوس فعالیت می کند و مدیر ورزشی سابق فابیو پاراتیچی، که اکنون مدیر عامل فوتبال تاتنهام هاتسپور است، تحت بازجویی هستند.

به گفته رسانه های محلی، اثبات نیت بد باشگاه بسیار دشوار خواهد بود؛ زیرا باشگاه ها برای بازیکنان ارزش متفاوتی قائل هستند، اما در صورت مجرم شناخته شدن، یوونتوس ممکن است جریمه های سنگینی دریافت کند یا با کسر امتیاز روبرو شود. بانوی پیر تنها باشگاهی در سری آ ایتالیا نیست که با تحقیقات مواجه شده است. ناپولی نیز به همین دلایل تحت تحقیقات قرار گرفته است.

 

منبع: www.sputniknews.com

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!