شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۶:۱۳
ورزشی - کد خبر : 6311
چهارشنبه، ۲۴ دي، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

گلزنی مهدی طارمی و شهریار مغانلو در جام حذفی پرتغال

طارمی با یک گل و یک پاس گل نقش مهمی در برتری پورتو ایفا کرد و این تیم موفق به صعود به دور بعدی شد.

گلزنی مهدی طارمی و شهریار مغانلو در جام حذفی پرتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال شب گذشته برگزار شد که تیم های پورتو و سانتاکلارا با پیروزی مقابل رقبا به دور بعدی صعود کردند. مهدی طارمی در پورتو و شهریار مغانلو در سانتاکلارا موفق به گلزنی شدند تا ستاره تیم خود باشند.

تیم پورتو درحالی مقابل میزبان خود ناسیونال قرار گرفت که مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را از ابتدا در ترکیب داشت، این دیدار ابتدا با گلزنی دیاز برای پورتو همراه شد اما تیم میزبان خیلی زود جبران کرد و کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم بازی هم تیم ناسیونال به گل دوم دست پیدا کرد، اما لحظاتی پس از گل یک بازیکن این تیم اخراج شد تا کار برای حهظ نتیجه دشوار شود.

در دقایق پایانی نیمه دوم بود که مهدی طارمی با پاس عالی هم تیمی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و اوانیلسون موفق شد دروازه میزبان را باز کند. با نتیجه مساوی کار به وقت های اضافه کشیده شد، پورتو با وجود یک یار بیشتر صاحب توپ و میدان بود. در دقیقه 102 اولیویرا گل سوم را برای پورتو به ثمر رساند، در دقیقه 115 هم نوبت به مهدی طارمی رسید تا گل چهارم تیمش را وارد دروازه حریف کند. طارمی با یک گل و یک پاس گل نقش مهمی در برتری پورتو ایفا کرد و این تیم موفق به صعود به دور بعدی شد.

دیگر مهاجم لژیونر ایران در لیگ پرتغال یعنی شهریار مغانلو که فصل اول حضور خود در پرتغال را سپری می کند در ترکیب اصلی سانتاکلارا مقابل مورینزه قرار داشت. این دیدار تا دقیقه 87 با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می شد، اما گلزنی مغانلو باعث شد تا سانتاکلارا با غلبه بر حریف به دور بعدی صعود کند.

اما در لیگ ستارگان قطر، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم الریان موفق به گلزنی شد تا تیمش مقابل القطر با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست پیدا کند. علی کریمی بازیکن تیم الدحیل هم در ترکیب تیمش مقابل السد قرار داشت ، الدحیل این مسابقه را با نتیجه 3 بر یک به صدر نشین لیگ واگذار کرد.   

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!