جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۲:۰۷
ورزشی - کد خبر : 1191
چهارشنبه، ۱۳ آذر، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

گلایه های مربی تیم ملی دوومیدانی از بی اعتنایی فدراسیون نشین ها

مربی تیم ملی دوومیدانی اظهار داشت : متاسفانه از مربیان داخلی که ورزشکارشان در مسابقات آسیایی مدال کسب کرده حمایت نمی شود و حتی صحبت از آوردن مربی خارجی در میان است

گلایه های مربی تیم ملی دوومیدانی از بی اعتنایی فدراسیون نشین ها


مربی تیم ملی دوومیدانی از وضعیت کنونی این رشته ی ورزشی ابراز نارضایتی کرده و می گوید شرایط دوومیدانی نسبت به گذشته تغییری نکرده و فدراسیون به قهرمانان این رشته بی اعتنا است.

 


هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: از زمانی که ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتخاب شده اوضاع با گذشته تفاوتی نکرده و او هیچ ارتباط موثری با ورزشکاران، مربیان و داوران دوومیدانی نداشته است. عرب با اهالی این رشته آشنا نیست و به همین دلیل مسئولیت کارها را به دبیر فدراسیون و سازمان تیم های ملی سپرده است، از این رو کسانی که در زمان رئیس سابق به فدراسیون انتقاد داشتند اکنون نمی توانند بدون واسطه با سرپرست گفتگو کنند. البته افرادی که با فدراسیون هیچ مشکلی نداشتند هم اکنون چنین شرایطی دارند و امکان دیدار با سرپرست برای آنها هم فراهم نیست.


سپهرزاد افزود : من در حال حاضر مربی سه ورزشکاری هستم که برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شانس بالایی دارند، اما دوستان فقط نام یکی از آنها را در فهرست ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند قرار داده و به وزارت ورزش ارسال کردند. این عمل شایسته ای نیست، حتی اگر قبول کنیم که فق همان یک نفر شانس کسب سهمیه دارد فدراسیون برای او هم برنامه ای ندارد و به حال خود رها کرده است. در همین راستا پدر یکی از ورزشکاران قهرمان شخصا از من درخواست کرده تا هدایت فرزندش را بر عهده بگیرم اما فدراسیون چیزی به من ابلاغ نکرده و من از او عذرخواهی می کنم. اینکه مسئولیت ورزشکاری را برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه قبول کنیم کار ساده ای نیست اما من مطمئن هستم اگر به این ورزشکاران توجه شود توان کسب سهمیه برای المپیک 2020 را دارند.

 


مربی تیم ملی دوومیدانی اظهار داشت : متاسفانه از مربیان داخلی که ورزشکارشان در مسابقات آسیایی مدال کسب کرده حمایت نمی شود و حتی صحبت از آوردن مربی خارجی در میان است. البته این موضوع سه ماه است که مطرح می شود و هنوز اتفاقی نیافتاده است ، این اظهار نظر ها جنبه ی تبلیغاتی و فرافکنی دارد اما باید بدانیم که فرصت های باقی مانده از دست می رود. با همه ی این مسائل امیدواریم فدراسیون خیلی زود خود را جمع و جور کند تا به آینده ی ورزشکاران آسیب وارد نشود. درمورد فهرست اسامی نامزدهای ریاست فدارسیون هم باید بگویم که تنها 10 درصد از افرادی که در این انتخابات کاندید شده اند صلاحیت لازم را دارند و بقیه شرایط احراز این پست را ندارند.
هادی سپهرزاد در پایان صحبت های خود عنوان کرد : سایر کشور ها مجامع انتخاباتی کارشناسی شده تری دارند چراکه هیات ها در مقایسه با ورزشکاران ملی و قهرمانان باشگاهی ارتباط کمتری با فدراسیون های ملی دارند. به نظر من تا وقتی که این ترکیب مجمع انتخاباتی پایدار باشد فدراسیون های ورزشی کارآمدی نخواهیم داشت.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!