جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۹:۲۰
شهری - کد خبر : 16949
شنبه، ۰۳ دي، ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

گروگانگیری یک خانواده 4 نفره با اسلحه در شهرک ولیعصر تهران

رئیس پلیس تهران خبری از یک گروگانگیری خانواده 4 نفره توسط یک مرد 40 ساله به وسیله یک کلت کمری در شهرک ولیعصر داد.

گروگانگیری یک خانواده 4 نفره با اسلحه در شهرک ولیعصر تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سرهنگ جلیل موقوفه ای ، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد : اهالی شهرک ولی عصر تهران در پی یک تماس تلفنی به پلیس 110 ، یک مورد گروگانگیری را گزارش دادند که گویا توسط یک مرد تقریبا 40 ساله این عمل صورت گرفته است.

سرهنگ موقوفه ای اعلام کرد که بعد از رسیدن این گزارش بلافاصله یک تیم عملیاتی از سوی کلانتری محل به فرماندهی رئیس کلانتری در محل وقوع جرم حاضر شدند. وی در ادامه گفت : با بررسی های بدست آمده از سوی نیروی های حاضر در محل متوجه شدند گروگانگیر فردی 39 ساله است که گویا با استفاده از یک کلت کمری ، همسر سابق ، خواهر و مادر زن سابق و همچنین فرزند خود را در یک آپارتمان گروگان گرفته بود.

به گفته مردم محله ، فرد مورد نظر از شب گذشته در پشت بام خانه کمین کرده بود تا بتواند در زمان لازم نقشه خود را اجرا کند ، بعد از این حادثه با عکس العمل مناسب و دقیق پلیس ، اعضای خانواده بدون کوچیک ترین آسیبی از خانه خارج شدند. بعد از خروج افراد گروگان گرفته شده ، نیروی پلیس شاهد این بوده است که فرد مورد نظر با قرار دان اسلحه خود رو شقیقه اش ، قصد خودکشی داشته و حدودا 30 دقیقه در همین وضعیت قرار داشته است.

در ادامه سرهنگ موقوفه ای گفت ، ماموران حاضر در موقعیت با انجام چند ترفند پلیسی و در یک اقدام سریع فرد متهم را خلع سلاح کردند تا فرد متهم را زنده دستگیر کنند ، بعد از دستگیری برای بررسی های بیشتر ، به همان کلانتری محل انتقال یافت تا از او بازجویی شود.

بنظر می رسد بعد از بررسی های اولیه ای مشخص شده است که فرد متهم اعتراف کرده ، اختلافات خانوادگی باعث شده دست به همچین اقدامی بزند.

سرهنگ در ادامه عنوان کرد که افراد این خانواده بدون آسیبی توانستند از دست فرد متهم نجات پیدا کنند و هیچ تیری هم شلیک نشده است.

در پایان سرهنگ موقوفه ای با تشکر از نیروی های کلانتری محل اعلام کرد که با عکس العمل سریع و تیز هوشانه آنها این عملیات بدون خسارتی به سرانجام رسید و دیگر نیازی به کمک گرفتن از نیروی های نوپو نشده است و افزود ، نیروی پلیس حافظ امنیت و جان مردم است و این پرونده برای پیگیری های بیشتر به مقامات قضائی تحویل داده شد. 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!