سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۲۳:۱۲
محیط زیست - کد خبر : 10012
شنبه، ۱۵ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

کیفیت هوای امروز تهران در محدوده قابل قبول

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران در صبحگاه امروز-۱۵ خرداد ۱۴۰۰- کیفیت هوای تهران در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و کاهش تردد خودروها در روز تعطیل خواهد بود.

کیفیت هوای امروز تهران در محدوده قابل قبول
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان از آن دارد که در صبحگاه روز شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۰) کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و کاهش تردد خودروها در روز تعطیل خواهد بود. وزش باد مؤثر طی روز از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد، هرچند با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن، غلظت این آلاینده در برخی مناطق افزایش یافته و می‌تواند سبب کاهش کیفیت هوا شود.
 
استمرار این شرایط جوی، باعث خواهد شد تا اواخر وقت شنبه در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده‌ قابل‌قبول قرار بگیرد. کاهش تندی باد تا صبح روز یکشنبه (۱۶ خرداد ۱۴۰۰) سبب انباشت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا نسبت به شب گذشته خواهد شد، با این حال باتوجه به کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.
 
عدم وزش باد مؤثر در طول روز تاحدودی پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد، همچنین تولید و افزایش غلظت آلاینده‌ ازن می‌تواند در برخی مناطق کاهش کیفیت هوا را در پی داشته باشد. با افزایش تندی باد تا ساعات پایانی یکشنبه شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.
 
آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته با میانگین ۶۲ بود و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۷ و کیفیت هوا در محدوده ‌قابل قبول است.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار محیط زیست
پربیننده‌ترین اخبار محیط زیست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!