پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۵:۱۲
مجلس - کد خبر : 10133
چهارشنبه، ۱۹ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

کنار مردم بودن افتخار ماست؛ باید رنج مردم را کاهش دهیم

امروز هر کسی ایران را دوست دارد و هر کسی که نگران سرنوشت نسل آینده و فرزندان این آب و خاک است در انتخابات مشارکت خواهد کرد

کنار مردم بودن افتخار ماست؛ باید رنج مردم را کاهش دهیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (19 خرداد) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم رشید ایران در انتخاب خود دقت کنند، خردمندی را لازمه فردی که می خواهد رئیس جمهور شود دانست.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افرادی که با هر علت و نیتی انتخابات را تضعیف می کنند نمی توانند ادعای مردم سالاری کنند. هیچ کس را از امام و رهبری در مردم باوری و در مردم سالاری صادق تر ندیدم، اگر هم در برهه ای فضای سیاست تیره و تار شد سیره ایشان را چراغ راهمان قرار می دهیم.

با توجه به مطالب گفته شده امرزو ما در مسیر دو کار مهم و دو مسئولیت سنگین را بر روی شانه های خود احساس می کنیم، اولا مردمی که پایه کار انقلاب و نظام ایستاده اند دریابیم آنها زیر فشار هستند و هزینه می دهند، آنها را بفهمیم. با آنها مواسات کنیم، رنج آنها را کاهش دهیم، کنار آنها باشیم و با حاشیه سازی بی فایده کام مردم را تلخ نکنیم.

وی افزود: کنار مردم بودن افتخار و آبروی ماست، ما باید راه را برای ورود مردم به میدان کار فراهم کنیم. در اقتصاد به دنبال رفع موانع تولید و اشتغال باشیم و نسبت به کسب و کارهای خرد در بنگاه های کوچک حساس باشیم.

رهبر انقلاب در تمام سال های اخیر بزرگترین پاسدار دفاع از حق مردم برای مشارکت در اداره کشور بودند و به شایستگی از جمهوری و اسلامیت نظام دفاع کردند. لبیک به دعوت ایشان برای دعوت از یکدیگر به مشارکت در انتخابات پیش رو برآمده از همان اعتقاد راسخ به مردم باوری است.

قالیباف با بیان اینکه ما باید پرهیزکاری در گفتار و رفتار نامزدها را دنبال کنیم، گفت: هر کسی که از برخی نابسامانی ها و ناکارآمدی ها دلخور است با انتخاب درست در این انتخابات، فرصت بی نظیری برای تعیین سرنوشت خود و کشور دارد و ما هم در مجلس شورای اسلامی با مردم و با نامزد منتخب مردم بر روی همان شاخص های خردمندی و کارآمدی و پرهیزکاری پیمان همکاری می بندیم.

امروز هر کسی ایران را دوست دارد و هر کسی که نگران سرنوشت نسل آینده و فرزندان این آب و خاک است در انتخابات مشارکت خواهد کرد. دعوت از یکدیگر برای حضور در انتخابات مجاهدتی برای اعتلای ایران عزیز است، هر کسی که دل در گرو سربلندی ایران دارد بسم الله.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!