جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۹:۱۴
سیاست - کد خبر : 1968
دوشنبه، ۰۷ بهمن، ۱۳۹۸ - ۸:۰۰

کمیسیون امنیت ملی از مصاحبه ظریف تا حمله تروریستی اهواز

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نسبت به مصاحبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص مذاکره با آمریکا عکس العمل شدیدی نشان دادند.

کمیسیون امنیت ملی از مصاحبه ظریف تا حمله تروریستی اهواز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از فارس، نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با دستور  بررسی اخبار و تحولات روز و همچنین بررسی لوایح پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس برگزار شد.

در همین رابطه سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه لوایح پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس بررسی شد.

وی افزود: نهایتا اعضا پس از بحث و تبادل نظر لوایح فوق را به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رساندند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه به دیگر جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوعش اشاره و عنوان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه نسبت به مصاحبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص مذاکره با آمریکا عکس العمل شدیدی نشان دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد:

همچنین نماینده کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش بازدید و سرکشی به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح را به کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در این گزارش عنوان شد که خانواده‌های شهدا بسیار گله مند بودند و درخواست‌های خود را طی نامه‌ای به کمیسیون اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع با مسببین این حادثه شدند. خانواده شهدای اهواز همچنین درخواست ساخت نمادی در محل حادثه را داشتند، لذا کمیسیون متعهد شد درخواست آنها را پیگیری کند.

نقوی حسینی در ادامه عنوان کرد: همچنین در ادامه جلسه مقرر شد وزارت ارتباطات و وزارت دفاع همراه با دانشگاه‌های مرتبط در کمیسیون حاضر شده و درباره ماهواره و ساخت آن، میزان آمادگی برای پرتاب و مشخصات و ویژگی های ماهواره‌های مذکور توضیح دهند.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!