پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۴:۲۸
فرهنگ عمومی - کد خبر : 12198
سه شنبه، ۱۶ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

کمپین «نجات یک لبخند» برای مقابله با بیماری کرونا

کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان در راستای مقابله با بیماری کرونا.

کمپین «نجات یک لبخند» برای مقابله با بیماری کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، حسین بابازاده مقدم، مسئول موسسه خیریه حمایتی و آموزشی زندگی خوب که در سازمان بهزیستی استان تهران و البرز با هدف کمک به کودکان کار و خیابانی و کودکان محروم از آموزش و تحصیل به ثبت رسیده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان در راستای مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: کمپین «نجات یک لبخند» برای مقابله با بیماری کرونا ایجاد شد.

براین اساس، یک بانک تنفسی با استعداد ۶۰ دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات اعم از مانومتر و ... در جنوب استان برای توزیع گردشی بین بیماران نیازمند کرونایی دایر شد. این بانک تنفسی که یک ماه از فعالیتش می‌گذرد تاکنون به صدها بیمار خدمات رایگان ارائه داده است.

حسین بابازاده مقدم افزود: همچنین ۴۰ هزار ماسک تنفسی بهداشتی در شهرستان‌های نیکشهر، دلگان، ایرانشهر، زابل، زاهدان، چابهار و کنارک به صورت رایگان در بین اهالی توزیع شد. ارسال یک هزار محلول ضدعفونی فردی، شیلد و لباس‌های بیمارستانی هر یک به میزان ۴۰۰ دست و عدد از جمله فعالیت‌های دیگر این کمپین در استان سیستان و بلوچستان است.

مسئول موسسه خیریه حمایتی و آموزشی زندگی خوب با بیان اینکه وسایل و اقلام تولید ۹۰ هزار ماسک بهداشتی نیز در اختیار فعالان اجتماعی سیستان و بلوچستان قرار گرفت، افزود:

با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی در استان ۳۲ دستگاه تانکر آب آشامیدنی هزار لیتری میان اهالی محروم و کمتر برخوردار سیستان و بلوچستان که از بحران کم آبی رنج می‌برند، توزیع شد. در سال گذشته نیز این ۱۵۰ دستگاه تانکر را در روستاهای محروم ازجمله دورافتاده ترین دهستان ایران «توتان و مهمدان» توزیع کرده بودیم.

بابازاده مقدم با اشاره به اینکه حضور و خدمت‌رسانی این مجموعه جهادی از سال ۱۳۹۵ در سیستان و بلوچستان رقم خورده است، اظهار داشت: برنامه‌های متعددی از جمله مبارزه با سوء تغذیه کودکان، بورسیه دانش آموزان مستعد و نیازمند، ساخت و احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام، بهسازی کپرها و تعمیر منازل، کمک به بیماران نیازمند و همچنین برگزاری پایگاه‌های خدمات پزشکی را به اجرا درآورده است.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر این موسسه در حال کاشت نخل و احداث دو نخلستان در دلگان و دشتیاری با نام‌های مبارک حضرت فاطمه زهرا و امام حسین علیه‌السلام است تا از منافع آن نیز کمک‌رسانی‌هایی به خانواده‌های این منطقه داشته باشیم.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!