پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۷:۳۴
فناوری - کد خبر : 8254
يكشنبه، ۰۸ فروردين، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

کلاب هاوس، تب داغ این روزهای شبکه‌های اجتماعی

افراد تنها در صورتی می‌توانند عضو این اپلیکیشن شوند که توسط یک معرف برای آن‌ها لینک دعوت فرستاده شده باشد.

کلاب هاوس، تب داغ این روزهای شبکه‌های اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، این روزها اپلیکشن کلاب هاوس میان مردم سروصدایی به راه انداخته و توجه افراد مختلف از بازیگران، دانشمندان و افراد معمولی از هر شغل و حرفه‌ای را به خود جلب کرده است.

از دلایل موفقیت این اپلیکیشن می‌توان به دو دلیل اصلی اشاره کرد اول این برنامه در حال حاضر فقط نسخه ios آن در دسترس است که این حس انحصار باعث نصب آن توسط تعداد زیادی از کاربران شده است  و با توجه به اینکه سازندگان این اپلیکیشن قول داده‌اند که تا سه ماه دیگر نسخه اندروید آن را روانه بازار کنند با توجه به انحصار این برنامه تاکنون پیش‌بینی می‌شود تعداد کاربران این برنامه روند صعودی خواهد یافت.

دعوتنامه کلاب هاوس را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

اما یکی از دلایل دیگر موفقیت این اپلیکیشن که ما در این گزارش آن را بررسی می‌کنیم نحوه عضویت در این برنامه است. افراد تنها در صورتی می‌توانند عضو این اپلیکیشن شوند که توسط یک معرف برای آن‌ها لینک دعوت فرستاده شده باشد. با در نظر گرفتن این گزینه در خصوص این اپلیکیشن هنوز افراد مشتاق زیادی هستند که پشت در بسته این برنامه منتظرند تا لینک دعوت دریافت کنند. حال این سوال مطرح می‌شود که دعوتنامه کلاب هاوس را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

از آنجایی که در حال حاضر افراد عضو کلاب هاوس تنها قادر به ارسال دو دعوتنامه برای دوستان خود هستند و برای کاربران  محدودیت ارسال دعوتنامه ایجاد شده است. دریافت دعوتنامه کلاب هاوس راه‌حل خاصی ندارد اما می‌شود از سه راه اقدام کرد اولین و ساده ترین راه این است که از دوست یا آشنای خود که در این برنامه حضور دارد لینک دعوت دریافت کنید و اگر به این گزینه دسترسی ندارید دو راه باقی می‌ماند شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی دیگر با اشتراک گذاشتن پیامی بخواهید که برای شما این دعوت بفرستند و یا به اپلیکیشن دیوار مراجعه کنید و لینک دعوت خود را بخرید چرا که افرادی وجود دارند که لینک دعوت خود را از قیمت‌هایی نظیر ۴۰ تا ۴۰۰ و حتی ۵۰۰ تومن برای فروش قرار داده‌اند، این اتفاق در حال همه گیر شدن است.

با توجه به محبوبیت روزافزون این اپلیکیشن صوتی تا چند ماه دیگر علاوه بر اینکه نسخه اندروید آن در دسترس عموم قرار می‌گیرد به احتمال زیاد با استقبال از این اپلیکیشن الزام ارسال دعوتنامه برداشته خواهد شد، پس اگر نیاز فوری به استفاده از این اپ ندارید بهتر است دو ماه دیگر صبر کنید.

در گذشته میز اگر به یاد داشته باشید ساخت اکانت جیمیل نیاز به دعوتنامه داشت که وقتی با استقبال کاربران روبرو شد دسترسی به آن به صورت رایگان و بدون دعوتنامه میسر شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!