پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۳:۰۸
کشتی و رزمی - کد خبر : 13626
چهارشنبه، ۱۲ آبان، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان ؛ یک طلا ، 2 نقره و 2 برنز برای ایران

در پایان مسابقات پنج وزن نخست تیم ایران با ۹۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم روسیه با ۹۰ امتیاز در جایگاه دوم است

کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان ؛ یک طلا ، 2 نقره و 2 برنز برای ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران در پنج وزن نخست رقابت های قهرمانی جهان موفق به کسب یک طلا ، 2 نقره و 2 برنز شد.

نتایج فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست

وزن ۵۵ کیلوگرم

پويا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۶ بر یک اختیار بوتيروف از ازبکستان را مغلوب کرد، وی در دور بعد با نتیجه یک بر یک از سد نیهاد کولو زاده از جمهوری آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

دادمرز در این مرحله تاراس کروسکی از اوکراین را با نتیجه 4 بر ۳ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تیلور لامونت از آمریکا با نتیجه 4 بر یک به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب ماولود ريتماتوف از روسیه شد و به مدال نقره رسید.

وزن ۶۳ کیلوگرم

علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر تیراج از هند را مغلوب کرد، وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی الکساندر هروشین از اوکراین را با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نجاتی در این مرحله مقابل الری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی برابر گئورگی تییلوف از روسیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

وزن ۷۷ کیلوگرم

امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر آردیت ندوج از آلبانی را از پیش رو برداشت، وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیکولوز چیخایدزه از گرجستان پیرورز شد. کاویانی نژاد در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی ارکان ارگن از ترکیه را با نتیجه ۱۰ برها مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر سرگئی استيانوف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. کاویانی نژاد در دیدار پایانی مقابل تاماس لوای دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسيد.

وزن ۸۷ کیلوگرم

ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۳ بر یک مغلوب الكساندر کوماروف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا با نتیجه 8 بر صفر کومار سوتیل از هند را مغلوب کرد و پس از آن مقابل ماکسات سايلايو از قزاقستان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

وی در این دیدار مقابل تموری چکاسلیدزه از گرجستان با نتیجه ۱۵ بر ۷ به برتری دست یافته و صاحب مدال برنز شد.

وزن ۱۳۰ کیلوگرم

امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۶ بریکه نیکولا میلاتوویح از نروژ را مغلوب کرد. وی در دور دوم در یک دیدار نفس گیر با نتیجه ۲ بر یک از سد ميخائيل لاپتی اف از روسيه گذشته و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله آنتون ساوتکو از قزاقستان را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه 4 بر یک قاتيح بوزكورت از ترکیه را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار فینال مقابل داويد اوراسپیان دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ارمنستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست تیم ایران با ۹۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم روسیه با ۹۰ امتیاز در جایگاه دوم است، تیم های ترکیه و مجارستان نیز با ۶۱ و ۶۰ امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم قرار دارند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کشتی و رزمی
پربیننده‌ترین اخبار کشتی و رزمی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!