جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۸:۴۵
سلامت - کد خبر : 4259
دوشنبه، ۱۲ خرداد، ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

کشتار ویروس قاتل ادامه دارد/ درگذشت 81 بیمار طی 24 ساعت گذشته

به گفته سختگوی وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته موارد ابتلا به ویروس کووید-19 و درگذشت بیماران مبتلا به این ویروس افزایش یافته است.

کشتار ویروس قاتل ادامه دارد/ درگذشت 81 بیمار طی 24 ساعت گذشته

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت بهداشت ازدرگذشت 81 بیمار مبتلا به ویروس کووید-19 در طی 24 ساعت گذشته خبرداد.

کیانوش جهانپورگفت: متاسفانه نسبت به روزهای اخیر با افزایش نسبی موارد مثبت کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته مواجه شده، از دیروز تا امروز ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۷۹ نفر مبتلا به ویروس کووید-19در کشور شناسایی شده اند.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۶۵۲ مورد بستری و دو هزار و ۳۲۷ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر افزایش یافت.

جهانپور با تاکید برافزایش نسبی تعداد بیمارانی که فوت کرده اند،گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار مبتلا به ویروس کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۸۷۸ نفر افزایش پیدا کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۲۱ هزار و ۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها  ترخیص شده و ۲۵۷۸ نفر از بیماران مبتلا به این ویروس در وضعیت شدید این بیماری بوده و تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تاکنون ۹۵۵ هزار و ۸۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است

جهانپور با تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: متاسفانه در برخی استان‌ها و نواحی کشور شاهد ثبت شکایت‌های مردمی از برخی تخلفات در مشاغل هم‌چنین گزارش‌هایی از سهل انگاری و عدم مراعات نکات بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری‌ها و همچنین استفاده نکردن از ماسک هستیم. این موارد توسط همکاران‌ مورد بررسی قرارگرفته و طی چند روز آینده گزارش موارد و نوع برخورد قانونی با خاطیان رعایت پروتکل‌های بهداشتی که به آن ها ابلاغ شده را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: از مردم استدعا داریم حتما رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار دهند و سفرهای غیرضرور را حتما لغو کنند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سلامت
پربیننده‌ترین اخبار سلامت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!