شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۶:۰۹
ورزشی - کد خبر : 825
دوشنبه، ۲۹ مهر، ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

کسب دو نشان طلا برای بانوان وشووکار ایران در رقابت های جهانی

در بخش تالوی بانوان و در فرم جین شو زهرا کیانی به مقام چهارم دست پیدا کرد، کیانی با کسب 9.54 امتیاز بعد از نمایندگان کشورهای ماکائو، ویتنام و کره جنوبی که اول تا سوم شدند قرار گرفت

کسب دو نشان طلا برای بانوان وشووکار ایران در رقابت های جهانی


پانزدهمین دوره از رقابت های وشوو قهرمانی جهان از روز گذشته به میزبانی شانگهای چین برگزار می شود، امروز و در بخش ساندای بانوان دو نماینده از کشورمان موفق به کسب نشان طلا شدند.

 


ابتدا در وزن 70 کیلوگرم، شهربانو منصوریان دور نخست را با قرعه استراحت رو به رو شد، سپس برابر کریستینا از روسیه با پیروزی در دو راند پیاپی راهی دیدار نهایی شد. منصوریان در مبارزه فینال مقابل اولیورا از برزیل قرار گرفت، او با برتری با اختلاف بالا موفق شد پنجمین مدال طلای خود در رقابت های جهانی وشوو را به دست آورد.

 


در وزن 75 کیلوگرم بانوان، مریم هاشمی مانند منصوریان دور اول را با استراحت آغاز کرد، او در نیمه نهایی به مصاف حیل محمد از مصر رفت و با پیروزی مقابل این حریف راهی فینال شد. مریم هاشمی برای کسب نشان طلا مقابل پونام از هند قرار گرفت، او با ارائه یک مبارزه جانانه دومین طلای کاروان ایران را کسب کرد.
در وزن 65 کیلوگرم بانوان، الهه منصوریان با کسب پیروزی مقابل لیدا سلماح از لبنان در دیدار نیمه نهایی موفق شد فینالیست شود، او که در دیدار اول برابر حریف فرانسوی به برتری رسیده بود برای کسب نشان طلا فردا به مصاف اژه شاکر از ترکیه می رود.

 


در بخش تالوی بانوان و در فرم"جین شو" زهرا کیانی به مقام چهارم دست پیدا کرد، کیانی با کسب 9.54 امتیاز بعد از نمایندگان کشورهای ماکائو، ویتنام و کره جنوبی که اول تا سوم شدند قرار گرفت.
در بخش ساندای مردان وزن 65 کیلوگرم، عرفان آهنگریان ابتدا سوزا برادو از برزیل را مغلوب کرد و در دور دوم به مصاف حریفی از اندونزی خواهد رفت. در وزن 85 کیلوگرم، میلاد عارفی مقام با برتری 12 امتیازی مقابل دانیل برب رومانیایی مبارزات خود را آغاز کرد، او در دور بعدی با ورزشکاری از ترکیه مبارزه خواهد کرد.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!