شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۷:۵۸
اجتماعی - کد خبر : 590
سه شنبه، ۰۹ مهر، ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

کریمی اصفهانی می‌گوید مردم نباید به نامزدهای انتخاباتی طماع رای بدهند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: صرف نظر از اسامی باید از چهره‌هایی در انتخابات استفاده شود که دغدغه واقعی مردم داشته باشند و از حالا مجلس را به چشم یک منفعت شخصی و طعمه نبینند. مردم هرگز نباید به چنین نمایندگانی رای بدهند.

کریمی اصفهانی می‌گوید مردم نباید به نامزدهای انتخاباتی طماع رای بدهند

احمد کریمی‌اصفهانی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با «ایران زمین» ضمن اشاره به ضرورت اخلاق‌گرایی احزاب و جریان‌های سیاسی در آستانه انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از مهمترین مسائلی که باید در تمام ادوار انتخاباتی از جانب همه احزاب و جریان‌های سیاسی رعایت شود، بحث اخلاق است. اخلاق دقیقا همان مساله‌ای است که از طریق آن می‌تواند به سراغ حل مشکلات مردم و جامعه رفت.


این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: احزاب و جریان‌های سیاسی باید قبل از هرچیزی بحث اخلاق را به صورت جدی اولویت اصلی خودشان قرار بدهند و بر اساس همین محور برنامه‌ها و اولویت‌های خودشان را تعیین و تعریف کنند. اینکه احزاب و جریان‌های سیاسی به سبب تسویه حساب‌های سیاسی بخواهند جامعه را ملتهب کنند کاملا با اخلاق سیاسی و موازین اسلامی و عرفی در تناقض است.

 


مبارزه با مفسدین باعث می‌شود تا اعتماد عمومی نسبت به مسئولان و نظام تقویت شود و چه خوب است که روند اخیری که در قوه قضاییه آغاز شده، ادامه پیدا کرده و با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها فراگیر شود.

 


این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی بیش از 250 هزار شهید داده است تا بتوند از آرمان‌ها و ارزش‌ها و مطالبات اسلام و مردم دفاع کند، تصریح کرد: اصولگرایان باید با توجه و تکیه بر همین موازین در جهت ترویج و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مطالبات مردم وارد عرصه انتخابات بشوند. اصولگرایان باید بدانند که اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی شعار نیست، بلکه یک دستورالعمل مشخص بوده که باید رعایت شود.

کریمی‌اصفهانی با بیان اینکه بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند، تصریح کرد: ما باید در عرصه انتخابات در جهت حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام و کشور حرکت کنیم که یکی از همین مسائل مهم و حیاتی مبارزه با فساد است. مبارزه با مفسدین باعث می‌شود تا اعتماد عمومی نسبت به مسئولان و نظام تقویت شود و چه خوب است که روند اخیری که در قوه قضاییه آغاز شده، ادامه پیدا کرده و با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها فراگیر شود.


وی مواضع اصولگرایان در مباحث دپلماتیک را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ما باید در انتخابات مواضع دیپلماتیک خودمان را صراحتا برای مردم بیان کنیم. جمهوری اسلامی در عرصه جهانی دوستان و دشمنان زیادی دارد که اگر در شناسایی و نحوه برخورد با آنان اشتباه کنیم، منافع ملی را در معرض خطر قرار داده‌ایم.

 

برخی از نامزدهای انتخاباتی به دنبال آن هستند که هرچه زودتر بار خودشان را با رسیدن به مجلس ببندند و جیب خودشان را پر کنند. ما نباید بگذاریم چنین افرادی در انتخابات رای بیاورند.

 


این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری یکی دیگر از مهمترین چالش‌های انتخاباتی اصولگرایان را تصمیم‌گیری و موضع‌گیری آنان در قالب موضوعات اقتصادی و مرتبط با حوزه معیشت مردم برشمرد و تصریح کرد: امروز مردم انتظار دارند که مسئولان یک راه حلی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان چاره کنند. مفاسد اقتصادی و اختلافات طبقاتی آن هم در این حجمی که امروز در جامعه شاهد هستیم برای مردم قابل قبول نیست.


کریمی اصفهانی افزود: اصولگرایان باید از چهره‌هایی استفاده کنند که برای مهار مشکلات جامعه برنامه داشته و بتوانند کاری کنند. اینکه چه اسامی و چه جریان و یا گروهی وارد مجلس شود زمانی معنادار خواهد بود که آن جریان توانایی و کارایی لازم را داشته باشد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصولگرایان می‌توانند در انتخابات 98 موفق باشند، اظهارکرد: این بستگی به عملکرد اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مجلس دهم دارد. ما باید منتظر باشیم تا ببینیم جریان‌های سیاسی با چه رویکرد و چه ائتلاف‌هایی وارد انتخابات می‌شوند. من اعتقاد دارم که صرف نظر از اسامی باید از چهره‌هایی در انتخابات استفاده شود که دغدغه واقعی مردم داشته باشند و از حالا مجلس را به چشم یک منفعت شخصی و طعمه نبینند. مردم هرگز نباید به چنین نمایندگانی رای بدهند.


به گفته وی، برخی از نامزدهای انتخاباتی به دنبال آن هستند که هرچه زودتر بار خودشان را با رسیدن به مجلس ببندند و جیب خودشان را پر کنند. ما نباید بگذاریم چنین افرادی در انتخابات رای بیاورند.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!