پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۲:۴۹
بین الملل - کد خبر : 2743
چهارشنبه، ۲۱ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

کرد های وابسته به آمریکا به تروریست‌های النصره نفت می فروشند

شبه‌نظامیان کُرد روزانه حدود ۱۰۰ بشکه نفت به مناطق تحت اشغال تروریست‌های وابسته به ترکیه در شمال سوریه می‌فروشند.

کرد های وابسته به آمریکا به تروریست‌های النصره نفت می فروشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از منابع خبری، در ادامه جریان سرقت نفت سوریه توسط سیاست‌های ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش، شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» که به آمریکا و غرب وابسته هستند  چپاول و قاچاق نفت سوریه را مجددا آغاز کرده‌اند.

روزنامه الوطن سوریه به نقل از منابع معارض گزارش داد، شرکت موسوم به «وتد» که مختص فرآوردهای‌نفتی است و نزدیک به گروه تروریستی «جبهه النصره» است، پس از وارد کردن نفت خام از مناطق اشغالی کُردهای وابسته به آمریکا( نیروهای دمکراتیک سوریه)، قیمت فرآورده‌های نفتی را کاهش داده است.

نفت خامی که کُردها از شرق سوریه سرقت کرده‌اند، از طریق مسیر «ام جلود» در ریف منبج واقع در استان حلب به دست جبهه النصره و مناطق تحت اشغال نظامیان ترکیه و تروریست‌های وابسته به این کشور در شمال سوریه می‌رسد.

شبه‌نظامیان کُرد به همراه اشغالگران آمریکایی، بیشتر میادین نفتی و گازی شرق و شمال شرق سوریه را در اشغال خود دارند. از سوی دیگر ارتش سوریه تأکید دارد که این مناطق را از دست اشغالگران و تروریست ها، آزاد خواهد کرد.

اخیرا مناطق تحت اشغال تروریست های النصره در شمال غرب سوریه، شاهد بحران سوخت بود؛ زیرا کُردها، به خاطر عملیات متجاوزانه ترکیه به شمال سوریه و مورد حمایت بودن النصره توسط ترکیه، فرآیند ارسال نفت خام به این منطقه را قطع کرده بودند.

به گزارش العربی الجدید، شبه‌نظامیان کُرد روزانه حدود ۱۰۰ بشکه نفت به مناطق تحت اشغال تروریست‌های وابسته به ترکیه در شمال سوریه می‌فروشند.

بنا بر این گزارش، معمولا تانکرهای حامل نفت سوریه، در غرب شهر قامشلی در استان حسکه، جمع می‌شوند و از آنجا به سمت منبج حرکت می‌کنند. در واقع منبج، یکی از مراکز فروش نفت در بازار سیاه است. از منبج نیز، این نفت به مناطق جرابلس و عفرین و سایر مناطق تحت اشغال ترکیه و از آنجا به مناطق اشغالی النصره در ادلب فروخته می‌شود.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!