سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۱۸:۰۰
اروپا و آمریکا - کد خبر : 16900
پنجشنبه، ۲۴ آذر، ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

کارگران اداره پست انگلیس به اعتصابات پیوستند

در روز های واپسین سال میلادی که به زودی کریسمس در پیش است ، کارگران اداره پست انگستان در اتحادیه کارگران ارتباطات ، از روز چهارشنبه 23 آذر ، اعتصابات 48 ساعته خود را آغاز کرده اند.

کارگران اداره پست انگلیس به اعتصابات پیوستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در انگلیس مدتی است که کارکنان و کارگران بعضی از مشاغل دست به اعتصاب زده اند ، حال علاوه بر بخش مهمی مانند راه آهن و حمل ونقل ریلی در انگلیس ، کارکنان اداره پست به این اعتصابات پیوستند . بنظر می رسد قرار است از چهارشنبه تا جمعه صبح اعتصابات انجام شود و با توجه به نزدیکی آخر هفته و روز یک شنبه ، احتمالا این اعتصاب و تعطیلی از 2 روز به 5 روز برسد ، پیش از این نیز آنها روز های دوشنبه و سه شنبه دست به اعتصاب زده بودند.

روزنامه دیلی میل نوشته است ، این سومین و چهارمین روز از هفته اعتصابات اداره پست است و انها این را برنامه ریزی کرده بودند. و همچنین نوشت ، اداره پست رویال میل تاریخ های ارسال کارت های مخصوص کریسمس را جلو انداخته و به ترتیب برای پست درجه یک و مرسولات ، 16 و 21 دسامبر را تعیین کرده است.

بنظر میرسد بسته هایی که در خارج از اداره پست جامانده است و به داخل انبار فیلتون انتقال نیافته مورد حمله حیوانات و حشرات موذی قرار گرفته و خیلی از این بسته ها بیش از 17 ساعت خارج از انبار هستند ، این خبر را مقامات اتحادیه تایید کرده اند.

چند عضو دیگر از این اتحادیه عنوان کرده اند تعداد این بسته ها بسیار زیاد است و بنظر می رسد غذای موش ها شده و خیلی از کارتون ها و بسته بندی ها جویده و تخریب شده اند.

سخنگوی رویال میل اعلام کرد که این اعتصابات درست زمانی انجام شده که در پیک کاری سال میلادی هستیم ، یعنی درست در شلوغ ترین روزهای سال ، نزدیک به کریسمس ، ما هر کاری که از دستمان براید انجام می دهیم تا این پست ها به دست مشتریان برسد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!