سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۱:۲۶
کتاب و ادبیات - کد خبر : 12087
چهارشنبه، ۱۰ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

کارگاه‌های آموزشی نگین فیروزه‌ای برگزار می شود

کارگاه‌های آموزشی «نگین فیروزه‌ای» در راستای آموزش رشته‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی نگین فیروزه‌ای برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دوره‌های آموزشی متنوع برای گروه‌های سنی مختلف بزرگسال، کودک و نوجوان در زمینه‌های تخصصی و عمومی برگزار کرده است.
 
یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با تفاوت‌ها و نوآوری‌های  قالب‌ها و بخش‌های ویژه مانند داستان‌نویسی، شعر و داستانک در حال برگزاری است. که در همین راستا؛ کارگاه‌های آموزشی با عنوان «نگین فیروزه ای» برگزار می شود.
 
استاد رحیم مخدومی، تدریس کارگاه آشنایی عناصر داستان کوتاه و داستانک را  دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۸ برعهده دارد و کارگاه مبانی شعر و اقتضائات شعر رضوی، با تدریس دکتر وحید سمنانی، یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت 16 برگزار می شود.
 
این کارگاه ها برای گروه‌های مختلف کودک و نوجوان؛ والدین و کتابداران از روز یکشنبه 14 شهریور ماه آغاز می‌شود و علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند بر اساس روزهای اعلام شده به نشانی www.skyroom.online/ch/tehranplir/farhangi مراجعه کنند.
 
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را برگزار کرده است.
 
در این دوره از جشنواره بخش ویژه حضرت مهدی(عج) در قالب رشته‌های متنوع نظیر نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم»، قصه گویی و...در حال برگزاری است.  شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و دریافت فایل منابع باز طریق نشانی www.samakpl.ir  برای  علاقه مندان امکانپذیر است و شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود به دبیرخانه تا ۱ آبان ۱۴۰۰  فرصت دارند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کتاب و ادبیات
پربیننده‌ترین اخبار کتاب و ادبیات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!