پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۴:۱۰
زنان و جوانان - کد خبر : 13058
پنجشنبه، ۱۵ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

کارهای اجرایی در حوزه زنان اولویت معاونت ریاست جمهوری است

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه قوانین و اصلاحات در بحث های حقوقی و قضایی در حوزه زنان به حد کافی وجود دارد گفت: دو جنبه کارآفرینی، بررسی آسیب ها و چگونگی عملکرد درباره آسیب های اجتماعی مرتبط با زنان و خانواده را پیگیری خواهیم کرد.

کارهای اجرایی در حوزه زنان اولویت معاونت ریاست جمهوری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایرنا، نشست هم اندیشی فعالان حوزه زنان و خانواده پیرامون بررسی برخی طرح های اجرایی در این حوزه در دفتر معاونت  ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، برگزار شد. انسیه خزعلی در این نشست ضمن اظهار اینکه  این اولین نشست معاونت با صاحب‌نظران در خصوص ارایه طرح‌ها و برنامه های این حوزه است، اظهار کرد: قصد داریم، در زمینه های  مختلف زنان و خانواده بارش فکری و تعاملی با فعالان این حوزه داشته باشیم و امیدواریم این جلسات ادامه پیدا کند و هرچه سریع تر طرح نهایی را مدون و اجرایی کنیم.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه به درخواست رییس‌جمهوری از بنده قصد داریم کارهای تحقیقاتی تکراری از جمله؛ نوشتن کتاب و مقاله را کنار بگذاریم، گفت: قوانین و اصلاحات طرح های موجود در بحث های حقوقی و قضایی کفایت کرده و باید به بحث های اجرایی و عملیاتی در کارهای انجام شده و امور اجتماعی ورود کنیم و از این رو برای تحقیقات و پژوهش های بیشتر، هزینه نکنیم و صحنه کارهای اجرایی را خالی نگذاریم.

وی ادامه داد: لذا مقرر شد که از طرح‌ها و برنامه‌های فعالان متخصص، که حقیقتاً به صورت عملیاتی در میدان حضور داشتند، استفاده شود. همچنین در چند روز گذشته، جلسات جداگانه‌ای را به صورت حضوری با افراد حاضر در این جلسه داشتیم و برخی جلسات را به صورت مجازی به انجام رساندیم.

خزعلی تاکید کرد: اکنون به صورت منسجم تر و سازمان یافته‌تر برنامه ها را می شنویم و از نظرات و پیشنهادات مطرح شده برای تکمیل و مدون کردن طرح های نهایی معاونت، در حوزه زنان و خانواده استفاده می کنیم.

وی افزود: از این رو در ابتدا دو جنبه کارآفرینی، بررسی آسیب ها و چگونگی عملکرد درباره آسیب های اجتماعی مرتبط با زنان و خانواده را پیگیری خواهیم کرد.

طرح‌های صاحب نظران و کارآفرینان، در این نشست ارایه و مقرر شد با ادغام برخی از این طرح‌ها؛ طرح جامعی برای رفع مشکل زنان انجام شود.

همچنین این نشست به صورت دوره ای و با حضور اقشار مختلف فعالان و متخصصان در حوزه زنان وخانواده برگزار می شود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!