شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۱:۰۶
ورزشی - کد خبر : 1295
پنجشنبه، ۲۱ آذر، ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

کار سخت مادریدی ها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید و یوونتوس هم با نتیجه 2 بر صفر از سد حریفان خود گذشتند، به این ترتیب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و تیم های صعود کرده باید منتظر قرعه کشی مرحله حذفی و شناختن حریفان خود باشند

کار سخت مادریدی ها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا


دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری دیدار های باقی مانده به اتمام رسید، تیم های رئال مادرید، یوونتوس، پاریس سن ژرمن، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید با پیروزی مقابل حریفان به دور بعد صعود کردند. اما صعود رئال مادرید به عنوان تیم دوم کار این تیم را برای دور بعد بسیار دشوار خواهد کرد.

 


شب گذشته رئال مادرید در زمین کلوب بروخه بلژیک به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید، درخشش ستارگان جوان برزیلی مادریدی ها در این دیدار کاملا به چشم آمد. وینیسیوس جونیور و رودریگو برای رئال گلزنی کردند و لوکا مودریچ گل سوم را به ثمر رساند، اما در پایان دور گروهی رئال مادرید با 11 امتیاز پشت سر پاریس سن ژرمن 16 امتیازی قرار گرفت. صعود رئال به عنوان تیم دوم در مرحله بعدی کار شاگردان زیدان را دشوار خواهد کرد، با توجه با صدرنشینی تیم های بایرن مونیخ، لیورپول و یوونتوس احتمالا حریف رئال در دور یک هشتم نهایی یکی از این تیم ها خواهد بود. زیدان سرمربی کهکشانی ها در کنفرانس خبری بعد از بازی دیشب گفته بود که فرقی نمی کند به کدام تیم برخورد کنیم و ما توانایی حذف لیورپول را هم داریم.

 


در دیگر بازی های مهم هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا، پاریس سن ژرمن در استادوفرانس با نتیجه 5 بر صفر گالاتاسرای را درهم کوبید. مائورو ایکاردی، سارابیا، نیمار، امباپه و کاوانی گلزنان پاریس در این دیدار بودند. بایرن مونیخ هم در زمین خود با نتیجه 3 بر 1 تاتنهام خوزه مورینیو را شکست داد، کینگزلی کومان، کوتینیو و مولر برای بایرن گلزنی کردند و رایان سسنیون تک گل تاتنهام را به ثمر رساند. منچستر سیتی هم در کرواسی با نتیجه 4 بر 1 دیناموزاگرب این کشور را شکست داد، گابریل ژسوس سه بار و فیل فودن برای سیتی گل زدند. اتلتیکو مادرید و یوونتوس هم با نتیجه 2 بر صفر از سد حریفان خود گذشتند، به این ترتیب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و تیم های صعود کرده باید منتظر قرعه کشی مرحله حذفی و شناختن حریفان خود باشند و تیم های سوم هر گروه هم در لیگ اروپا شرکت خواهند کرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!