جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۹:۰۷
شهری - کد خبر : 11837
شنبه، ۳۰ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

چمران: هیچ تصمیمی درباره پادگان ۰۶ نگرفته ایم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: بخشی از آن زمین‌ها متعلق به ارتش است که قرار بر انجام ساخت‌وساز در آن شده و توافق مناسبی میان شهرداری و ارتش صورت گرفته.

چمران: هیچ تصمیمی درباره پادگان ۰۶ نگرفته ایم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران درباره سرانجام وضعیت پادگان ۰۶ با توجه به مهلت مقرر شورای عالی معماری و شهرسازی و نامه آقای میرسلیم به رهبر انقلاب درباره تعیین تکلیف وضعیت این پادگان گفت: از ارسال نامه اطلاع دارم، اما از جواب آن خبری ندارم، در شورای شهر نیز هنوز هیچ تصمیمی درباره این پادگان اتخاذ نشده است. 
 
وی با اشاره به اینکه توافق صورت گرفته بین طرفین از نظر حساب و کتاب های مقرر مشکلی ندارد، عنوان کرد: آنچه مد نظر است اضافه شدن ۵۶۰ هزارمتر مربع زیربنا در این پروژه به شهر تهران است که این میزان تراکم یک باری را بر دوش شهر می‌گذارد. 
 
چمران با تاکید بر این که باید در این زمینه دید کلی داشته باشیم و تاثیرات افزایش این میزان تراکم بر شهر را در نظر بگیریم عنوان کرد:  البته از سوی دیگر لاجرم  پادگان ۰۶ باید به فضای سبز تبدیل شود و بخشی از آن نیز زمین‌های ارتش است که قرار بر انجام ساخت‌وساز در آن است، توافق مناسبی میان  شهرداری و ارتش صورت گرفته اما از این دید که به آن نگاه کنیم دچار تردید می‌شویم. 
 
وی در ادامه درباره کاهش 60 هزار متر از میزان بارگزاری در آخرین مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی گفت: میزان تراکم به حدود ۵۵۰ هزار متر مربع رسیده است که ساخت‌وساز جدید در آن به وجود می‌آید. اگر این ساختمان‌ها به گونه‌ای باشند که قبلا جایی از بین رفته باشد و این ساختمان‌ها جایگزین شوند مهم نیست اما اینکه باز ساختمان جدیدی ایجاد شود با آن خیلی موافق نیستم. 
 
ریس شورای شهر با اشاره به اینکه فضای باز پادگان 06 به شهروندان امکان تنفس می دهد، عنوان کرد: البته که در تنظیم توافق، فضای سبز و باز پادگان ۰۶ را حفظ می‌کنند اما تعدادی بلوک‌های ۳۰ و ۳۵ طبقه نیز در آنجا ساخته خواهد شد. به لحاظ شهرسازی تمام محاسبات آن درست است و اما به لحاظ افزایش بار تهران ایراد به آن وارد است.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!