چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۶:۲۱
دفاعی نظامی - کد خبر : 10101
سه شنبه، ۱۸ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

پیشرفت دستاوردهای گروه مخابرات

معاون هماهنگ کننده ارتش:دستاوردهای این گروه در حوزه کنترل فرکانس‌ها، زیرساخت های ارتباطی و شبکه‌‌های مخابراتی ثابت و سیار، فزاینده و جهشی است

پیشرفت دستاوردهای گروه مخابرات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده  ضمن بررسی میزان آمادگی رزمی این گروه در مقابله با تهدیدات آفندی دشمن در حوزه تجهیزات و سامانه‌های تخصصی مخابراتی و ارتباطی، عملکرد دفاعی گروه مخابرات ارتش در یکسال گذشته را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که گروه مخابرات ارتش در بسیاری از امور محوله، پیشرفت های قابل توجهی داشته است و بویژه در حوزه های تخصصی از جمله زیرساخت های ارتباطی، کنترل فرکانس ها و شبکه های ثابت و سیار مخابراتی به صورت  فزاینده و جهشی کار کرده  و دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین گفت: توجه ویژه به تعمیر و نگهداری خودرو های تاکتیکی و تجهیزات و تاسیسات ارتباطی نیز از جمله اقدامات اثربخش گروه مخابرات ارتش است که با بهره گیری از ظرفیت های موجود و با نگاهی جهادی انجام شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه با حضور در شهرک مسکونی شهید سرلشگر خوشرو گروه مخابرات ارتش، مجتمع فرهنگی «الغدیر» و واحد «امر به معروف و نهی از منکر» این شهرک را افتتاح کرد.

دریادار سیاری در مراسم بهره برداری از این مجتمع فرهنگی که با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش برگزار شد، گفت: توجه به موضوعات فرهنگی در راستای ارتقای معنویت و بصیرت، آن هم در شرایط امروز، مساله ای بسیار حائز اهمیت است و امروز که مجتمع فرهنگی «الغدیر» با این زیرساخت و فضای بسیار مناسب و امکانات آموزشی و فرهنگی در شان خانواده های گروه مخابرات ارتش به بهره برداری رسیده است، موجب خرسندی است که باید از دست اندرکاران و تمامی عزیزانی که در این مسیر زحمت کشیده اند؛ تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقش خانواده در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در حفظ و ارتقای توان رزمی نیروها بسیار مهم و محوری است، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها در این خصوص فرموده اند: 50 درصد موفقیت های نیروهای مسلح در عرصه های مختلف، مرهون خانواده های این عزیزان است.

دریادار سیاری ادامه داد: خانواده های سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده هایی بسیار بابصیرت، انقلابی، ولایتمدار و پادر رکاب هستند و با همراهی و همدلی همیشگی خود، همچون گذشته، موجب درخشش روزافزون ارتش در عرصه های مختلف می شوند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!