پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۰:۴۴
ورزشی - کد خبر : 1294
پنجشنبه، ۲۱ آذر، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

پیشتازی لیکرز با ششمین تریپل دابل فصل پادشاه NBA

لس آنجلس لیکرز که در سالن آموی سنتر میهمان اورلاندو مجیک بود با نتیجه 96 بر 87 به پیروزی رسید، لبران جیمز در این دیدار عملکرد عالی بر جای گذاشت

پیشتازی لیکرز با ششمین تریپل دابل فصل پادشاه NBA


رقابت های لیگ ملی بسکتبال آمریکا در روزهای گذشته پیگیری شد که تیم های لس آنجلس لیکرز، هیوستون راکتس، میامی هیت و پورتلند بلیزرز مقابل حریفان خود به برتری دست پیدا کردند.


پیروزی میامی و پورتلند در دیدار های خانگی


میامی هیت در سالن آمریکن ایرلاینز میزبان آتلانتا هاوکس بود که این دیدار با نتیجه 135 بر 121 به سود میامی به پایان رسید، این هجدهمین برد فصل میامی و 11 امین برد متوالی خانگی آنها بود. جیمی باتلر ستاره میامی موفق به ثبت 20 امتیاز،18 ریباند و 10 پاس منجر به امتیاز شد و تریپل دابل کرد، بم آدبایو هم چنین شرایطی داشت و با 30 امتیاز، 11 ریباند و 11 اسیست درخشان ظاهر شد. همچنین دانکن رابینسون در این بازی 10 پرتاب موفق 3 امتیازی انجام داد و رکورد جدیدی در باشگاه ثبت کرد، کندریک نان بازیکن جوان میامی هم با 36 امتیاز و 6 ریباند شب رویایی را سپری کرد. بازی بعدی میامی مقابل لس آنجلس لیکرز مدعی خواهد بود و تقابل لبران جیمز با تیم سابقش جذابیت خاصی خواهد داشت.


پورتلند بلیزرز هم در دیدار خانگی خود مقابل نیویورک نیکس به برد 115 بر 87 دست پیدا کرد، پورتلند هر چهار کوارتر این بازی را به سود خود به پایان رساند و نمایش قدرتمندی را ارائه داد.


درخشش جیمزها باعث پیروزی خارج از خانه لیکرز و هیوستون شد


صبح امروز هیوستون راکتس در زمین کلیولند کاوالیرز به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 116 بر 110 به برتری دست پیدا کرد، جیمز هاردن فوق ستاره راکتس در این دیدار موفق به کسب 55 امتیاز شد و نقش اصلی برد تیمش را ایفا کرد. راسل وستبروک هم با 23 امتیاز، 7 ریباند و 6 اسیست درخشید، اما کاوالیرز که این فصل بسیار ضعیف ظاهر شده هشتمین شکست متوالی فصلش را تجربه کرد آنها همچنین در 15 دیدار اخیر خود 14 شکست داشته اند. کوین پورتر برای کلیولند 24 امتیاز کسب کرد تا بهترین عملکرد دوران ورزشی خود را ثبت کند، اما این عملکرد مانع از شکست تیم نشد.

 


اما لس آنجلس لیکرز که در سالن آموی سنتر میهمان اورلاندو مجیک بود با نتیجه 96 بر 87 به پیروزی رسید، لبران جیمز در این دیدار عملکرد عالی بر جای گذاشت. پادشاه لیکرز با کسب 25 امتیاز، 11 ریباند و 10 اسیست تریپل دابل ششم خود را در این فصل به ثبت رساند، زوج او یعنی آنتونی دیویس هم با کسب 16 امتیاز و 12 ریباند دابل دابل کرد. لبران عامل اصلی برد لیکرز در این بازی بود، او در کوارتر چهارم و زمانی که بازی در امتیاز 71 برابر بود با یک ران 10_0 موفق به پیش انداختن تیمش شد، جاناتان ایزاک هم برای اورلاندو 19 امتیاز کسب کرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!