پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۲۱:۲۳
بین الملل - کد خبر : 4832
دوشنبه، ۳۰ تير، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

پیشتاری جو بایدن از ترامپ در نظرسنجی‌ها دو رقمی شد

بر اساس نتایج نظرسنجی جدیدی، جو بایدن، کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موفق شد با ۱۵ درصد از ترامپ پیشی بگیرد و بدین ترتیب فاصله خود با رهبر کنونی کاخ سفید را دو رقمی کند.

پیشتاری جو بایدن از ترامپ در نظرسنجی‌ها دو رقمی شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،به نقل از پایگاه خبری هیل، بر اساس نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست و شبکه خبری ای.بی.سی، ۵۵ درصد از شرکت کنندگان گفتند اگر که انتخابات ۲۰۲۰ همین امروز برگزار شود، به جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما رای می دهند. همچنین ۴۰ درصد نیز گفتند که از ترامپ حمایت می کنند.

این یافته ها بیانگر یک تغییر شگرف در حمایت از بایدن محسوب می شود. کاهش حمایت ها از ریاست جمهوری ترامپ در حالی رخ داده است که میزان محبوبیت وی در بحبوحه کرونا نیز کاهش نشان می دهد.

بر اساس این نظرسنجی، فقط ۳۹ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند از نحوه عملکرد ترامپ رضایت دارند و ۵۷ درصد نیز گفتند که از او ناراضی هستند. در مارس سال جاری میلادی، میزان رضایتمند از ترامپ ۴۸ درصد بود در حالی که ۴۶ درصد نیز شرکت کنندگان گفته بودند از عملکردش ناراضی هستند.

رشد نارضایتی از ترامپ به انتظارات آمریکایی ها از وی درباره رسیدگی اش به بحران کنونی ویروس کرونا ارتباط دارد. در نظرسنجی روز یکشنبه مشخص شد که ۳۸ درصد از عملکرد وی راضی هستند، در حالی که ۶۰ درصد عدم رضایت خود را اعلام کردند. همچنین ۵۲ درصد نیز گفتند که به شدت از نحوه رسیدگی ترامپ به مساله ویروس کرونا ناراضی هستند.

همچنین ۵۰ درصد از شرکت کنندگان گفتند که از روند رسیدگی رئیس جمهوری آمریکا در مقوله اقتصادی رضایت دارند. در مارس این میزان ۵۷ درصد بود. اکثریت شرکت کنندگان در این نظرسنجی همچنین گفتند که به بایدن بیش از ترامپ در نحوه رسیدگی به ویروس کرونا، امنیت و مقابله با جرم و همچنین روابط نژادی در آمریکا اعتماد دارند. تنها بخشی که ترامپ از بایدن در آن رشد داشت، مساله اقتصادی است.

این نظرسنجی در کنار نظرسنجی های دیگر نشان می دهد که بایدن از ترامپ جلوتر است. نظرسنجی واشنگتن پست و شبکه خبری ای.بی.سی در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ ژوئیه و با حضور ۱۰۰۶ بزرگسال شامل ۸۴۵ رای دهنده ثبت نام شده انجام شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!