چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۷:۳۶
ورزشی - کد خبر : 1215
جمعه، ۱۵ آذر، ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

پیروزی هیوستون مقابل تورنتو و پیشتازی دالاس با ستاره جوان خود در NBA

تیم های دالاس ماوریکس و مینسوتا تیمبرولوز مقابل هم قرار گرفتند که تیم دالاس با نتیجه 121 بر 114 به برتری رسید، لوکا دانچیچ ستاره اسلوونیایی دالاس در این دیدار هم درخشان ظاهر شد

پیروزی هیوستون مقابل تورنتو و پیشتازی دالاس با ستاره جوان خود در NBA


رقابت های لیگ ملی بسکتبال آمریکا در روزهای گذشته دیدارهای مهم و جذابی را به خود دید، هیوستون راکتس در خانه قهرمان به برتری رسید و دلاس ماوریکس با درخشش دانچیچ مینسوتا را شکست داد.


مهار جیمز هاردن مانع از شکست تورنتو رپتورز نشد


تورنتو رپتورز قهرمان فصل گذشته لیگ در خانه خود به مصاف هیوستون راکتس رفت که این دیدار با برتری 119 بر 109 میهمان به پایان رسید. تورنتو در این بازی برنامه ویژه ای برای مهار جیمز هاردن ستاره راکتس داشت، اما درخشش دیگر بازیکن میهمان یعنی راسل وستبروک باعث ثبت دومین شکست پیاپی خانگی رپتورز شد. راسل وستبروک با کسب 19 امتیاز، 13 ریباند و 11 پاس منجر به امتیاز تریپل دبل کرد و جیمز هاردن هم علیرغم سختگیری مدافعان حریف موفق به کسب 23 امتیاز شد. برای تیم تورنتو پاسکال سیاکم 24 و فرد ونولیت 20 امتیاز به دست آوردند اما این امتیازات مانع از شکست رپتورز نشد.


لیکرز هم مقابل یوتا جز به پیروزی رسید


لس آنجلس لیکرز در خانه یوتا جز مقابل این تیم قرار گرفت که درنهایت با نتیجه 121 بر 96 به دومین برد متوالی خارج از خانه خود دست پیدا کرد. ستارگان لیکرز در این دیدار کار سختی برای پیروزی نداشتند، آنتونی دیویس با کسب 26 امتیاز برترین بازیکن لیکرز در این زمینه بود و لبران جیمز هم 20 امتیاز و 12 اسیست را ثبت کرد. برای یوتا جز هم داناوان میچل 29 امتیاز و بویان بوگدانوویچ 23 امتیاز کسب کردند، در ابتدای بازی هم یوتا از میهمان خود پیش افتاده بود اما خیلی زود این برتری را از دست داد تا پنجمین شکست در شش بازی اخیر را تجربه کند.


پیروزی واشنگتن ویزاردز و دالاس ماوریکس مقابل میهمانان


تیم های دالاس ماوریکس و مینسوتا تیمبرولوز مقابل هم قرار گرفتند که تیم دالاس با نتیجه 121 بر 114 به برتری رسید، لوکا دانچیچ ستاره اسلوونیایی دالاس در این دیدار هم درخشان ظاهر شد و با کسب 22 امتیاز نقش موثری برای برد تیمش ایفا کرد. این مساقبه تا کواتر پایانی نزدیک دنبال می شد اما تیم میزبان با برتری 41 بر 30 در کوارتر چهارم موفق شد با 7 اختلاف امتیاز به پانزدهمین برد فصل خود دست پیدا کند.
واشنگتن ویزاردز و فیلادلفیا سونی سیکسیرز هم با هم به رقابت پرداختند که ویزاردز با نتیجه 119 بر 113 پیروز میدان شد، این پیروزی درحالی به دست آمد که واشنگتن تنها یک کوارتر را به سود خود به پایان برده بود اما اختلاف نزدیک در کوارتر های دیگر باعث برد آنها شد. توبیاس هریس ستاره این بازی بود و با کسب 33 امتیاز بهترین بازیکن زمین شناخته شد اما نتوانست مانع از شکست فیلادلفیا شود.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!