جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۷:۲۷
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17281
يكشنبه، ۳۰ بهمن، ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

پیدا شدن یک شی ناشناس دیگر اینبار در حریم هوایی رومانی

سامانه نظارت هوایی رومانی از وجود یک بالون یا شیء ناشناس در حریم هوایی این کشور خبر داد.

پیدا شدن یک شی ناشناس دیگر اینبار در حریم هوایی رومانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ،  وزارت دفاع ملی رومانی در طی یک بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه نظارت هوایی این کشور هفته گذشته یک بالون یا شیء ناشناس را شناسایی کرده است.

به گزارش تله تریدر، این وزارتخانه در بیانیه‌ای که به اشتراک گذاشته، آورده است: «مقامات رومانیایی از لحظه شناسایی شیء، تمام رویه‌های استاندارد را اعمال کردند و دو فروند هواپیما لنسر آر و میگ ۲۱ نیروی هوایی رومانی از خدمات رزمی پلیس هوایی تحت فرماندهی ناتو از پایگاه هوایی هشتاد و ششم فتستی به پرواز درآمدند»

 این شئ در ارتفاع ۱۱۰۰۰ متری در جنوب شرق این کشور مشاهده شد. خدمه هواپیمای اعزامی که حدود ۳۰ دقیقه در اطراف محل مورد نظر در پرواز بودند، پس از رسیدن به محل، "وجود هدف هوایی را نه از نظر بصری و نه در رادار‌های داخل هواپیما تایید نکردند

در هفته های گذشته در دنیا شی های ناشناس زیادی دیده شده است ، حتی در روز های گذشته در آسمان پاراگوئه ، برزیل و آرژانتین نیز که همگی در آمریکای جنوبی هستند ، نیروهای هوایی هرسه کشور تایید کردند که اشیای ناشناسی را در حریم هوایی خود ردیابی کردند.

تنها نیروی هوایی امریکا است که با دیدن شی ناشناس در حریم هوایی کانادا به سرعت اقدام کرد و آن را در آسمان منهدم کرد ، اما این کار یک بار انجام نشد و چند مرتبه وزارت دفاع آمریکا تایید کرد که شی های ناشناسی را شناسایی کرده است.

 

ظهور نور قرمز و چراغ های چشمک زن عجیب در آسمان اروگوئه و آرژانتین

 روزنامه ال پایس به نقل از مقامات محلی اروگوئه گزارش دادند که چند روز پس از مشاهده برخی نورها و چراغ‌های چشم زن در آسمان، باردیگر چراغ‌های چشمک زن مشکوک دوباره در آسمان اروگوئه ظاهر شدند.

 گفته شده نورهای چشمک زن عجیب و ناشناخته برای نخستین بار در سحرگاه روز شنبه در جریان جشنواره‌ای محلی مشاهده شدند و رسانه‌ها گزارش دادند که این چراغ‌ها در شمال شرقی استان انتریوس آرژانتین نیز دیده شده است.

 نیروی هوایی اروگوئه اعلام کرد که در حال بررسی ظهور نورها در آسمان این کشور است، اما در حال حاضر توضیحی درباره منشأ و چرایی انتشار این نورها از آسمان ندارد.

 بر اساس این گزارش، پدیده مشاهده شده در آسمان آرژانتین، بار دیگر در آسمان اروگوئه ظاهر شده است. در این گزارش آمده است که شاهدان عینی نورهای قرمز رنگی را دیدند که در آسمان چشمک می‌زدند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!