شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۴:۱۳
دفاعی نظامی - کد خبر : 16614
جمعه، ۲۲ مهر، ۱۴۰۱ - ۸:۰۰

پیام سرلشکر موسوی به مناسبت سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی ارتش

فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش، گفت: حضور موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه فرهنگی متاثر از سازمان عقیدتی سیاسی است.

پیام سرلشکر موسوی به مناسبت سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، به مناسبت ۲۴ مهر ماه سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی (زیده عزه)

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

آنچه روح معنویت و حرکت در مسیر الی‌الله را در کارکنان ارتش انقلابی ایران اسلامی دمیده و موجب تحکیم تفکر ارزشی و انقلابی در ارتش ولایی و استمرار آن شده، نقش مؤثر سازمان عقیدتی سیاسی و حضور روحانیان، مسئولان و کارکنان آن سازمان در کنار فرماندهان و کارکنان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.

تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش همچون دیگر تدابیر نورانی امامین انقلاب اسلامی، سرآغاز حرکتی الهی بود تا دین، بصیرت و معنویت محوری، توانمندی‌‏های ارتش را مضاعف کند و ارتش حزب‌الله در تمامی بزنگاه‌ها و پیچ‌های تاریخی انقلاب، صراط و مسیر فرمانده و مقتدای خویش، ولی امر مسلمین جهان را نصب‌العین خود قرار دهد.

امروز که دشمن زبون به موازات تغییر راهبرد جنگ سخت، در صدد در نوردیدن مرزهای اعتقادی و باورهای دینی و انقلابی ملتی است که شرح ایستادگی را در قامت صیادها، سلیمانی‌ها، بابایی‌ها، ستاری‌ها و همتی‌ها معنا کرده، دوراندیشی امام سفر کرده امت با پیشنهاد حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در صدور فرمان تأسیس نهاد سیاسی ایدئولوژیک در نخستین ماه‌های پس از پیروزی انقلاب، بیش از پیش به چشم می‌آید.

شایسته است ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌دریغ همرزمانم در آن سازمان در جبهه جنگ نرم و معرفی چهره‌ی خدوم و مقتدر ارتش پرافتخار ایران سربلند اسلامی به مردم سرفراز کشورمان، یاد و خاطره شهدای فرهنگی و رسانه‌ای سازمان وزین عقیدتی سیاسی ارتش را گرامی بداریم و برای رهروان طریق آن پاکبازان عرصه هنر و ایثار، آرزوی توفیق روزافزون داشته باشیم.

بدون شک حضور موفق ارتش در جبهه فرهنگی و دریافت نشان افتخار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) که فرمودند: «ارتش یک نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌شود آن را سر دست گرفت و به ملت و بلکه به جهان نشان داد» متأثر از برنامه‌های آن سازمان و همدلی و هم‌افزایی مجموعه فخیم عقیدتی سیاسی، فرماندهان ولایی و صبر و استقامت خانواده‌های فهیم و نجیب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن پاسداشت تلاش مخلصانه رزمندگان حوزه فرهنگی، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به جنابعالی و آحاد کارکنان تلاشگر و سخت کوش آن سازمان محترم صمیمانه تبریک گفته، توفیقات روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش غیور، ولایی و مردمی در ظِل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت، رهبری و فرماندهی حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، از خداوند متعال مسئلت دارم.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!