پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۲۱:۲۶
رهبری - کد خبر : 10398
شنبه، ۲۹ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

پیام رهبر معظم انقلاب : پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است

فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه های خدائی را همواره مد نظر داشته باشید.

پیام رهبر معظم انقلاب : پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تاکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف خوانی ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلال ها در آغاز ساعات اخذ رای نتوانست بر عزم ملت ایران فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در ریاست جمهوری و شوراها گفتند: فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بندایند و انگیزه های خدائی را همواره مدنظر داشته باشید.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و سربلند ایران

حضور حماسی و شورانگیز در انتخابات 28 خرداد، صفحه ی درخشان دیگری بر افتخارات شما افزود. در میانه ی عواملی که هر یک به گونه ئی می توانست مشارکت در انتخابات را کمرنگ کند، مناظر چشم نواز اجتماعات شما در مراکز رأی گیری در سراسر کشور، نشانهی آشکاری از عزم راسخ و دل امیدوار و دیدنی بیدار بود.

پیروز بزرگ انتخابات دیروز، ملت ایران است که یک بار دیگر در برابر تبلیغات رسانه های مزدور دشمن و وسوسه ی خام اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد. به گلایه از دشواری معیشت طبقات ضعيف، نه دلتنگی از تهدید بیماری فراگیر، نه مخالف خوانیهائی که با انگیزهی دلسرد کردن مردم از ماهها پیش آغاز شده بود، و نه حتی برخی اختلالات در جریان رأی گیری در ساعاتی از روز انتخاب، هیچ یک نتوانست بر عزم ملت ایران فائق آید و انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را دچار مشکل سازد.

اینجانب جبهه سپاس بر خاک می سایم و خداوند علیم و قدیر را بر توفیقی که به ملت ایران عطا کرد و نظر رحمتی که بر ایران و جمهوری اسلامی افکند، شکر بی پایان می گزارم، به ملت ایران شادباش می گویم و به حضرات محترمی که با انتخاب مردم به مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها در سراسر کشور دست یافته اند، همراه با عرض تبریک، قدردانی از این ملت باوفا و پایبندی کامل به وظائفی را که در قانون برای آنان شمرده شده است، یادآوری می کنم. فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه های خدائی را همواره مد نظر داشته باشید.

لازم می دانم از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و دستگاه های حافظ امنیت و سلامت و رسانهی پرتلاش ملی و نامزدهای محترم و همه ی کسانی که به نحوی به این آزمون بزرگ کمک کرده اند تشکر کنم.

به حضرت ولي الله الاعظم ارواحنا فداه که صاحب اصلی این کشور و این نظام است سلام عرض می کنم و درود میفرستم، علو درجات امام عزیز که سلسله جنبان حرکت عظیم ملت ایران بود و شهیدان والامقام را که برترین افتخارات کشورند، از خداوند متعال مسألت می کنم.

سیدعلی خامنه ای

29 خرداد 1400  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار رهبری
پربیننده‌ترین اخبار رهبری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!