سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۱۷:۱۰
امنیتی - کد خبر : 9123
شنبه، ۱۱ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

پیام تبریک ناجا به مناسبت روز معلم

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد "مرتضی مطهری" و روز معلم را تبریک گفت

پیام تبریک ناجا به مناسبت روز معلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس معلمان طلایه داران پیشرفت و رویش و والاترین امنیت سازان جوامع بشری هستند؛ شأن معلم شأنی ربانی است و قرار دادن این صفت نورانی در قواعد مادی جفای آشکار است. معلمان همچون خورشیدی بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها از جهالت و ضلالت را بر عهده دارند.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با درک عمیق از نقش و جایگاه ممتاز معلم در تعالی و رشد جامعه، مأموریت معلمان را هم تراز رسالت پیامبران عنوان و مقام معـظم رهبـری آموزش و پـرورش را کانون خلق دنیای آینده می دانند.

از این رو بزرگداشت مقام معلم و گرامی داشت یاد و خاطره صاحب اندیشه‌های مطهر شهید "مرتضی مطهری" فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به معلمانی که ميراث داران انبياء الهي هستند و نقش بی بدیل و سازنده آن ها در راستای شکوفایی و پیشرفت کشور و هدایت فکری انسان در جامعه بر کسی پوشیده نیست چه بسا امروز نیز در شرایط حساس شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و اعمال محدودیت ها و تعطیلی مدارس به صورت حضوری، معلمان با استفاده از زیرساخت‌های موجود در راستای انجام وظایف محوله خود کوتاهی نکرده اند و وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را به عهده دارند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد "مرتضی مطهری" و تبریک این روز به تمامی فرهنگیان و معلمان صبور، آموزگاران، مربیان و اساتید علمی و آموزشی، توفیقات روزافزون را برای این عزیزان از خداوند متعال مسئلت دارد، امید است در سالی که توسط مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" به نام سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نامگذاری شده است، معلمان نیز زمینه ساز تحقق شعار سال باشند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار امنیتی
پربیننده‌ترین اخبار امنیتی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!