شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۳:۱۱
اروپا و آمریکا - کد خبر : 13216
چهارشنبه، ۲۱ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

پوتین: دشمن اصلی روسیه درآمد پایین میلیونها شهروند این کشور است

در روسیه حدود ۲۰ میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند که حدودا ۱۵ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

پوتین: دشمن اصلی روسیه درآمد پایین میلیونها شهروند این کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، به نقل از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه سطح پایین درآمد بسیاری از مردم روسیه را دشمن اصلی این کشور خواند و گفت: بزرگترین دشمن ما درآمد پایین میلیونها شهروند این کشور است.

رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر اهمیت حمایت دولت از خانواده ها در این کشور گفت: در سال های آینده باید سیستم جامع حمایت از خانواده ها از زمان انتظار مادران برای تولد نوزاد تا زمان پایان مدرسه فرزندان را تنظیم کنیم. 

ولادیمیر پوتین با بیان اینکه اجرای این برنامه را شروع کرده ایم و مرحله به مرحله اقدام می کنیم گفت: هر گام در این برنامه را با تامین مالی ان به اجرا در می آوریم. 

رئیس جمهور فدراسیون روسیه بر تلاش برای افزایش درآمد مردم روسیه، ایجاد فرصت های شغلی جدید در همه مناطق این کشور، تامین شرایط برای ادامه رشد اقتصادی روسیه و تغییر ساختار آن و حمایت از بخش های نیازمند به تکنولوژی پیشرفته و رفع موانع برای توسعه بخش تجاری خرده پا تاکید کرد. 

وی دراین راستا خاطرنشان کرد: مسائل حاد در عرصه های بهداشت و پزشکی، آموزش و سیاست گذاری مسکن و زیست محیطی به توجه خاص نیاز دارد و حل این مسائل و مسائل دیگر تا اندازه زیادی به فعالیت دومای روسیه به عنوان نهاد عالی دولتی کشور بستگی دارد. 

ولادیمر پوتین در بخش دیگری از سخنان خود به همه گیری کرونا و ضربات آن به اقتصاد کشورهای جهان و ازجمله روسیه اشاره کرد و افزود: اقتصاد روسیه بار دیگر تا سطح دوره پیش از کرونا رشد کرده است اما مسائل زیادی ازجمله تورم وجود دارد که در سال جاری بیش از ۵.۸ درصد خواهد بود. 

وی در ادامه تصریح کرد که تورم به اقشار کم درآمد جامعه بیشتر از بقیه ضربه می زند و باید به این نکته توجه کرده و به آن واکنش مناسب نشان دهیم. به همین دلیل کمک هزینه های اجتماعی که از بودجه روسیه تامین می شود باید در سال ۲۰۲۲ باتوجه به سطح تورم افزایش بیابد. 

شنیده ها حاکی از آن است که در روسیه حدود ۲۰ میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کند که حدودا ۱۵ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهد و پوتین و سایر مقامهای روسیه بارها بر حل این مساله و لزوم تلاش برای کاهش شمار فقرا در این کشور تاکید کرده اند.

در سال جاری میلادی خط فقر روسیه ۱۵ هزار روبل (۲۱۰ دلار) در ماه اعلام شده است. 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!