شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۳:۴۳
ورزشی - کد خبر : 5093
پنجشنبه، ۳۰ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

پلی آف رقابت های NBA ؛ برتری بوستون و تورنتو در دومین دیدار

آخرین دیدار هم که بین تیم های دلاس ماوریکس و لس آنجلس کلیپرز برگزار شد درنهایت با نتیجه 127 بر 114 به سود دلاس پایان یافت

پلی آف رقابت های NBA ؛ برتری بوستون و تورنتو در دومین دیدار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های NBA از مرحله پلی آف چهار دیدار دیگر برگزار شد که تیم های تورنتو رپتورز ، یوتا جاز، بوستون سلتیکز و دالاس ماوریکس توانستند مقابل رقبای خود به برتری برسند. تیم های تورنتو و بوستون با کسب دومین پیروزی متوالی تنها تیم هایی این مرحله هستند که هردو دیدار خود را با برد پشت سر گذاشتند. 
 
تنها تیم کانادایی مدعی قهرمانی NBA
در نخستین بازی تیم مدعی تورنتو موفق شد با حساب 104 بر 99 تیم بروکلین نتس را برای دومین بار شکست دهد و پیروزی دیگری ار در این مرحله جشن بگیرد. مسابقات این مرحله از رقابت های NBA به صورت 4 برد از 7 دیدار برگزار می شود که به این ترتیب تونتو می تواند با کسب 2 پیروزی دیگر راهی دور بعد مسابقات شود، تنها تیم کانادایی NBA دیدار قبلی را با نتیجه 134 بر 110 به برتری دست پیدا کرده بود. 
 
 
پیروزی یوتا و بوستون در دومین دیدار
در دومین دیدار یوتا جاز هم این تیم موفق شد باخت بازی قبلی مقابل دنور ناگتس را جبران کند، یوتا با نتیجه 124 بر 105 به برتری رسید تا هر دو تیم با کسب یک پیروزی منتظر دیدار سوم باشند. دیدار قبلی این تیم ها با نتیجه 135 بر 125 به سود دنور ناگتس به اتمام رسیده بود. تیم بوستون سلتیکس هم مقابل فیلادلفیا به پیروزی 128 بر 101 رسید تا پس از تورنتو دومین تیم لقب بگیرد که هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر می گذارد، بوستون دیدار نخست مقابل فیلادلفیا را با نتیجه 109 بر 101 پیروز شده بود. به این ترتیب تیم بوستون با پیروزی در دو دیدار آتی می تواند راهی دور بعدی رقابت ها شود. 
 
 
آخرین دیدار هم که بین تیم های دلاس ماوریکس و لس آنجلس کلیپرز برگزار شد درنهایت با نتیجه 127 بر 114 به سود دلاس پایان یافت. دیدار قبلی دو تیم با برتری 118 بر 110 کلیپرز تمام شده بود، به این ترتیب هرکدام از تیم ها یک پیروزی کسب کردند. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!