جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۲:۴۰
ورزشی - کد خبر : 2877
سه شنبه، ۲۷ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

پشنهادات جذاب اروپایی؛ احتمال لژیونر شدن ستاره پرسپولیس در پایان فصل

پرسپولیس می تواند با ترانسفر کردن او درآمد خوبی به جیب بزند، همانگونه که ترانسفر علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ بلژیک مبلغ خوبی را نصیب باشگاه پرسپولیس کرد.

پشنهادات جذاب اروپایی؛ احتمال لژیونر شدن ستاره پرسپولیس در پایان فصل

بعد از قطعی شدن جدایی علیرضا بیرانوند دروازبان شماره یک پرسپولیس در پایان فصل حالا خبرهایی از لژیونر شدن وینگر تکنیکی سرخ ها به گوش می رسد. مهدی ترابی که این فصل یکی از ارکان مهم در صدرنشینی پرسپولیس بوده است، ترابی در نیم فصل دوم فصل گذشته هم موثر ظاهر شده بود. وینگر 25 ساله و ملی پوش حالا از تیم های خوب اروپایی پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد در پایان این فصل لژیونر خواهد شد، ترابی در لیگ نوزدهم برای پرسپولیس 8 گل به ثمر رسانده و چند پاس گل هم برای هم تیم ها ارسال کرده است. ترابی در نیم فصل اول به تنهایی 13 امتیاز برای پرسپولیس کسب کرد و فرشته نجات کالدرون لقب گرفت، او در تیم گلمحمدی هم دست از درخشش برنداشت و همچنان مهره کلیدی ترکیب پرسپولیس می باشد.

مهدی ترابی فوتبال خود را از سایپا آغاز کرد و در این تیم مطرح شد، او زمانی که تنها 21 سال سن داشت از تیم های هلندی پیشنهاد دریافت کرد. به گفته رضا درویش مدیرعامل وقت تیم سایپا ترابی از تیم آژاکس پیشنهاد داشت اما بخاطر اینکه سایپا در آن مقطع در آستانه سقوط بود با پیشنهاد آژاکس موافقت نشد. با این وجود ظاهرا ستاره ملی پوش بازهم نظر تیم های اروپایی را به خود جلب کرده و خودش هم برای لژیونر شدن بی علاقه نیست، او بارها در مصاحبه های خود از خواست خدا و تصمیم مدیران پرسپولیس برای لژیونر شدن صحبت کرده و هرگز علاقه اش را برای پیوستن به یک تیم اروپایی پنهان نکرده است.

ترابی در پایان فصل گذشته هم پیشنهاداتی دریافت کرده بود اما ایرج عرب مدیرعامل سابق پرسپولیس به دلیل عدم توافق با گزینه مناسب برای جایگزینی وی از فروش ترابی صرف نظر کرد. عرب به دنبال محمدرضا حسینی وینگر تکنیکی وقت ذوب آهن و کنونی سپاهان بود که این انتقال صورت نگرفت تا ترابی ماندگار شود. با تمام این تفاصیل شرایط سنی و کیفیت ترابی از او یک بازیکن گران قیمت ساخته و اگر درخشش ادامه داری داشته باشد پرسپولیس می تواند با ترانسفر کردن او درآمد خوبی به جیب بزند، همانگونه که ترانسفر علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ بلژیک مبلغ خوبی را نصیب باشگاه پرسپولیس کرد.

به نقل از یک فرد نزدیک به باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی چند پیشنهاد خوب از تیم های اروپایی دریافت کرده اما باتوجه به شرایط جدول و بودن تیم در کورس قهرمانی فعلا او را حفظ کرده اند. اما باید منظر ماند و دید که سیاست سرپرست جدید پرسپولیس برای آینده مهدی ترابی چه خواهد بود، هرچند با ادامه درخشش او احتمال لژیونر شدن و درآمدزایی برای پرسپولیس بسیار زیاد خواهد بود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!