جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۳:۰۷
ورزشی - کد خبر : 7675
چهارشنبه، ۱۳ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

پشت پرده محرومیت آل کثیر ؛ افشاگری وکیل علیه گل‌محمدی

آقای گل محمدی بعد از فینال آسیا گفتند دفاعیه ما خوب نبوده ، ایشان چون تخصص حقوقی ندارد و لایحه 300 صفحه ای من را به زبان انگلیسی نخوانده

پشت پرده محرومیت آل کثیر ؛ افشاگری وکیل علیه گل‌محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شادی پس از گلی که انجام داد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا 6 ماه محروم شد. این محرومیت ضربه بزرگی به پرسپولیس زد و این تیم در فینال هم از نبود مهاجم زهردار خود ضرر کرد.

محرومیت آل کثیر یک ماه دیگر به اتمام خواهد رسید و این بازیکن می تواند برای پرسپولیس به میدان برود. اما صبح امروز مشاور حقوقی سابق پرسپولیس صحبت های جنجالی را در مورد علت محدومیت این بازیکن مطرح کرد. امیرساعد وکیل مدتی را به عنوان مشاور حقوقی پرسپولیس فعالیت داشت و در پرونده بودیمیر و دیگر طلبکاران پرسپولیس کمک خوبی به این تیم کرد.

وکیل در گفتگو با یکی از برنامه های تلویزیونی در مورد محرومیت آل کثیر اظهار داشت:

آقای گل محمدی بعد از فینال آسیا گفتند دفاعیه ما خوب نبوده ، ایشان چون تخصص حقوقی ندارد و لایحه 300 صفحه ای من را به زبان انگلیسی نخوانده ، طی اظهارنظری غیرحرفه ای گفته در پرونده آل کثیر دفاعیه خوبی نداشتیم. خوشحال می شدم گل محمدی و مشاورانش ، من را از نقص پرونده آگاه می کردند.

امیرساعد وکیل که فرزند یکی از مسئولان سابق پرسپولیس هم می باشد در ادامه گفت:

در زمانی که موضوع در همان دوحه مورد رسیدگی قرار گرفت، من با باشگاه همکاری نداشتم. در واقع فردی از طرف آقای گل محمدی به عنوان مشاور حقوقی پرسپولیس معرفی شدند. ایشان در مرحله اول دفاع می کند، بعد از دو روز کنفدراسیون نامه می دهد که لایحه تکمیلی را برای ما بفرستید و متاسفانه هیچ پاسخی داده نمی شود. بی اعتنایی صورت می گیرد ، در رای صادره کنفدراسیون هم صراحتا اعلام شده چون لایحه دفاعی نیامد رای دادند. این بی اعتنایی باعث شد آنها ظرف چند ساعت رای محرومیت عیسی را بدهند.

این اظهارات وکیل درحالی مطرح می شود که تنها یک ماه به پایان محرومیت عیسی آل کثیر باقی مانده و او دیدارهای حساس زیادی را برای پرسپولیس از دست داد. باید دید که واکنش گل محمدی به این اظهارات چه خواهد بود، نبود آل کثیر برای پرسپولیس به قیمت از دست دادن یک جام ارزشمند تمام شد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!