پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۴:۴۶
اجتماعی - کد خبر : 3214
سه شنبه، ۱۹ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

پزشکیان: در عرض یک ماه می توانیم ویروس کرونا را زمین گیر کنیم

اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد ازشیوع ویروس کرونا امروز برگزار شد.

پزشکیان: در عرض یک ماه می توانیم ویروس کرونا را زمین گیر کنیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از برترین ها، برگزاری اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید بخصوص بعد از شیوع ویروس کووید - 19 با حاشیه هایی همراه شد.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: جلسه امروز در مورد شیوع ویروس کرونا است که دنیا را درگیر بحران کرده است. از وزرای بهداشت و درمان و کشور و همچنین معاون رئیس جمهور دعوت کردیم که در جلسه امروز حضور داشته و در مورد تاثیر بیماری کرونا در کشورو عملکرد دولت توضیحاتی ارائه دهند.

وی افزود:  از زحمات و تلاش های مردم، دولت، سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای انتظامی در مبارزه با کرونا باید تشکر و  قدردانی شود. هم چنین از صداوسیما باید قدردانی کرد که با تلاشی بسیار در مورد کرونا اطلاع رسانی می کند.

پزشکیان تاکید کرد: با عملکردی قوی، عالمانه و با مشارکت همه مردم، ویروس کرونا را می توانیم در عرض یک ماه زمین گیر کنیم. باید همگی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

وی سپس درخواست کرد تا وزرای کشور و بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گزارش خود را ارائه دهند. اما عدم حضور آن ها در زمان دعوت پزشکیان باعث انتقاد وی شد. نایب رئیس مجلس گفت: انگار دولتی ها موضوع را جدی نگرفته است. طبق اعلام قبلی قرار بود ساعت 9 در این جلسه شرکت کنند. خیابان ها که خلوت است و ترافیکی وجود ندارد.

سخنان حضرتی سبب اعتراض نمایندگان شد

در جلسه امروز قرار بود حضرتی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی، اقداماتی که دولت برای کاهش تاثیر شیوع ویروس در وضعیت معیشت مردم، انجام داده را تشریح کند. اما اظهارات سیاسی حضرتی عضو فراکسیون امید مجلس در مورد شیوع بیماری کرونا سبب  واکنش و اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس شد.

برای قطع زنجیره کرونا باید مثل چین عمل کنیم

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید عملکرد دولت چین در ووهان را در ایران هم تکرار کنیم تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.  برخورد نظامی سبب می شود مردم بیرون نیایند. روز سیزده بدر عملکرد پلیس موفقیت آمیز بود و کسی بیرون نیامد. با تامین هزینه  مخارج یک ماه مردم ، آن ها در خانه هایشان مانده و بیرون نمی روند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!