شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۴:۴۱
ورزشی - کد خبر : 5617
دوشنبه، ۱۷ آذر، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

پرسپولیس در فینال بدون آل کثیر و بدون هوادار!

آل کثیر حتی اجازه حضور در مراسم اهدای مدال پایان بازی را هم نداشته و به این ترتیب سفر این بازیکن همراه تیم به قطر منتفی خواهد بود

پرسپولیس در فینال بدون آل کثیر و بدون هوادار!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه 29 آذر ماه به میزبانی دوحه قطر برگزار خواهد شد و تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در این رقابت حاضر است. با توجه به شیوع ویروس کرونا این رقابت ها بدون حضور تماشاگران برگزار می شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که در پی فراهم کردن شرایط برای حضور تماشاگران در بازی فینال است. 
 
فقط ساکنان قطر اجازه تماشای فینال از نزدیک را دارند
همین مسئله موجب شد تا بسیاری از هواداران علاقمند پرسپولیس از این باشگاه برای صحت این خبر سوال کنند، باشگاه پرسپولیس هم پیرامون این خبر از AFC استعلام گرفت که با پاسخ منفی این نهاد مبنی بر حضور هواداران از ایران برای تماشای بازی فینال مواجه شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سوال باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هیچ تماشاگری از هیچ نقطه دنیا نمی تواند صرفا برای تماشای دیدار فینال به قطر سفر کند و در صورت دریافت ویزا باید بین یک تا دو هفته در قرنطینه کامل به سر ببرد. به بیان دیگر تنها ساکنان کشور قطر و کسانی که تست کرونای آنها منفی شده می توانند مجوز حضور در ورزشگاه را دریافت کنند. 
 
آل کثیر حق حضور در قطر را ندارد
از سوی دیگر، باشگاه پرسپولیس پیگیر وضعیت حضور مهاجم محروم خود یعنی عیسی آل کثیر در دیدار فینال بود که ظاهرا این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. پرسپولیس در اعتراض به رای کمیته استیناف AFC شکایتی را به دادگاه عالی ورزش فرستاده و خواهان تعلیق موقت محرومیت آل کثیر برای دیدار فینال شده بود. اما با توجه به سابقه پرونده های این چنین در CAS بعید به نظر می رسد که مهاجم گلزن پرسپولیس مورد عفو قرار گرفته و در بازی فینال حاضر باشد. 
 
 
همچنین با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل کثیر به هیچ وجه حق حضور در قطر برای دیدار فینال را ندارد. آل کثیر حتی اجازه حضور در مراسم اهدای مدال پایان بازی را هم نداشته و به این ترتیب سفر این بازیکن همراه تیم به قطر منتفی خواهد بود.  
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!