جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۱:۴۸
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 13275
شنبه، ۲۴ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

پرسپولیس ایران در مقابل الهلال عربستان ؛ عملیات دشوار ارتش سرخ در ریاض!

تیم پرسپولیس ایران در سه حضور خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده و در همه مقاطع به نیمه نهایی راه یافته است

پرسپولیس ایران در مقابل الهلال عربستان ؛ عملیات دشوار ارتش سرخ در ریاض!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، تیم پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت و قضاوت مسابقه بر عهده ریوجی ساتو از ژاپن خواهد بود.

پرسپولیس درحالی پای به این مسابقه می گذارد که در روزهای اخیر با انواع مشکلات روبرو بوده است ، ابتدا پرواز کاروان این تیم با 30 ساعت تاخیر انجام شد و به نوعی همه برنامه های کادرفنی پرسپولیس برای ریکاوری و تمرینات بهم ریخت. در ادامه با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ، ظرفیت 100 درصدی ورزشگاه 22 هزار و 500 نفری در اختیار هواداران الهلال قرار گرفت.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که نماینده ایران طبق قرعه کشی میزبان این مسابقه است و AFC بار دیگر مدیریت ضعیف خود و البته به نفع سعودی ها را نشان داد.

با این حال شاگردان یحیی گلمحمدی آماده این دیدار هستند و مصاحبه بازیکنان در روزی که پرواز به ریاض لغو شد، نشان از افزایش انگیزه نماینده کشورمان دارد. پرسپولیس در این مسابقه بازیکنانی چون رضا دهقانی ، مهدی مهدیخانی و علی شجاعی را در اختیار ندارد ، ملی پوشان پرسپولیس یعنی وحید امیری ، مهدی ترابی و میلاد سرلک هم تنها با 3 جلسه تمرین مقابل الهلال قرار خواهند گرفت.

تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان تاکنون 14 بار مقابل هم قرار گرفتند که سهم هر تیم 4 برد بوده و 6 دیدار هم مساوی شده است. یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس هم در تقابل با تیم های عربستانی آمار 100 درصد پیروزی را در کارنامه دارد و به نوعی راه بردن این تیم ها را بلد است.

با توجه به تمرینات و دیدار های تدارکاتی که نماینده ایران پیش از رویارویی با الهلال انجام داده است ، ترکیب پرسپولیس چندان غیرقابل پیشبینی نیست. حامد لک گزینه قطعی برای ایستادن در دروازه خواهد بود ، سیدجلال حسینی ، فرشاد فرجی ، سعید آقایی و سیامک نعمتی به عنوان مدافعان ، میلاد سرلک در کنار رضا اسدی هافبک های میانی ، وحیدی امیری ، مهدی ترابی و امید عالیشاه هافبک های هجومی ، عیسی آل کثیر هم به عنوان مهاجم هدف در ترکیب قرار می گیرد.

در سوی مقابل تیم الهلال عربستان که پیش از این دیدار اخبار مصدومیت بازیکنان خود را منتشر می کرد ، مشخص شد هیچکدام از آنها مصدوم نبوده و تنها یاسر الشهرانی مدافع چپ این تیم غایب خواهد بود. نقطه قوت الهلال با حضور گومیس ، مارگا و پریرا در خط حمله خواهد بود و به نظر می رسد باز شدن دروازه نماینده ایران در این دیدار اجتناب ناپذیر است اما خط دفاعی این تیم متزلزل بوده و مهاجمان پرسپولیس نباید راه دشواری برای گشودن دروازه نماینده عربستان داشته باشند.

تیم پرسپولیس ایران در سه حضور خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده و در همه مقاطع به نیمه نهایی راه یافته است. باید منتظر ماند و دید که آیا شاگردان گلمحمدی موفق به تکرار فینالیست شدن خواهند شد یا خیر.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!