جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۰:۵۳
رفاه و تعاون - کد خبر : 11814
جمعه، ۲۹ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

پرسنل اورژانس اجتماعی، طی دو روز گذشته واکسینه شدند

مدیرکل بهزیستی استان تهران ضمن اعلام خبر واکسینه شدن نیروهای اورژانس اجتماعی در دو روز گذشته به ارائه توضیحاتی درباره واکسیناسیون افراد دارای معلولیت بسترگرا در منزل پرداخت.

پرسنل اورژانس اجتماعی، طی دو روز گذشته واکسینه شدند
به گزارش پایگاه خبیر تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، امین شاهرخی  با اشاره به اینکه فهرست تمام مددجویان حاضر در مراکز ماده ۱۶ تحت نظر بهزیستی برای ارایه به وزارت بهداشت در اختیار سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته است، عنوان کرد: اطلاعات کامل مددجویان حاضر در کمپ های ماده ۱۶ و افراد دارای معلولیت بسترگرا که در منزل حضور دارند به دانشگاه های علوم پزشکی نیز اعلام شده است.
 
مدیرکل بهزیستی استان تهران به نگهداری حدود 3  هزار و ۵۰۰ مددجو در مراکز ماده ۱۶ اشاره کرد و گفت: اسامی این افراد به همراه پرسنل مراکز مشاوره بهزیستی و مراکز ماده 16 که در مجموع حدود 5 هزارنفر می شود برای دریافت واکسن، در این دوره به دانشگاه های علوم پزشکی معرفی شده اند.
 
وی درباره واکسیناسیون افراد دارای معلولیت وابسته به بستر که در منزل نگهداری می شوند، عنوان کرد: با توجه به اینکه اسامی این افراد نیز برای دریافت واکسن ارایه شده است، پس از تامین واکسن مورد نیاز این افراد از سوی دانشگاه های علوم پزشکی برای تزریق واکسن آنها یا همکاران ما در بهزیستی این کار را انجام می دهند  یا اکیپ هایی از دانشگاه های علوم پزشکی برای این کار در نظر گرفته می شود.
 
شاهرخی درباره مشکلات تزریق واکسن افراد بسترگرا در منزل تشریح کرد: پک های باز شده واکسن باید ظرف یک الی دو ساعت مصرف شود اما با وجود پراکندگی منازل مددجویان در سطح شهر و ترافیک، تزریق واکسن در منزل امکان پذیر نیست و ممکن است واکسن ها از بین بروند.
 
مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه این افراد در نزدیکترین مراکز بهداشتی محل سکونت خود واکسینه خواهند شد، گفت: هر زمان که دانشگاه برای تزریق واکسن به این افراد اقدام کند تمهیدات لازم برای واکسیناسیون این افراد از سوی بهزیستی تامین می شود تا این افراد نیز با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند. 
 
وی با اشاره به اینکه  پرسنل اورژانس اجتماعی اولین گروه از پرسنل سازمان بهزیستی هستند که واکسن برای آنها تزریق شده است، عنوان کرد: این افراد که حدود 500 نفر هستند طی دو روز گذشته در پارک طالقانی در برابر کرونا واکسینه شدند. 
 
شاهرخی درباره معوقات نیروهای اورژانس اجتماعی نیز بیان داشت: خوشبختانه مشکل این افراد برطرف شده است و مبالغی با عنوان علی الحساب برای این افراد پرداخت شده است. 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!