پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۲۲:۱۲
ورزشی - کد خبر : 2337
چهارشنبه، ۳۰ بهمن، ۱۳۹۸ - ۱:۰۰

پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با شکست سپاهان و توقف پرسپولیس

نمایندگان ایران تا پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از 24 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز را کسب کردند که در نوع خود بسیار تاسف بار است

پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با شکست سپاهان و توقف پرسپولیس


در روز دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده دیگر کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و بدون کسب پیروزی به کار خود پایان دادند، سپاهان در مقابل السد قطر حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد، پرسپولیس هم برابر الشارجه امارات با تساوی 2_2 متوقف شد. 4 نماینده ایران در این هفته پیروزی کسب نکردند و تنها پرسپولیس یک امتیاز گرفت، این نتایج برای فوتبال ایران زنگ خطری را به صدا درآورد، چراکه در سال های اخیر چنین نتایجی بی سابقه بوده است.

 

  • شاگردان ژنرال مقابل السد حرفی برای گفتن نداشتند


سپاهان که در هفته نخست مقابل العین امارات با نتیجه پرگل 4 بر صفر به پیروزی رسیده بود در برابر السد قطر نمایش ضعیفی ارائه داد، السد که ژاوی ستاره سابق بارسلونا هدایت آن را بر عهده دارد با در اختیار داشتن ستارگانی چون بغداد بوندجاح، اکرن عفیف، نام تائه هی و حسن الهیدوس موفق شد سپاهان را شکست دهد. اکرم عفیف در این دیدار ستاره بی چون و چرای تیمش بود و با به ثمر رساندن یک گل و ارسال 2 پاس گل نقش اول میدان را ایفا کرد، نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود اما از دقیقه 50 بود که مقاومت سپاهانی ها شکست و عفیف گل اول را به ثمر رساند. در ادامه هم السد حاکم توپ و میدان بود تا 2 گل دیگر نیز وارد دروازه سپاهان شود، درنهایت این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود قطری ها به پایان رسید.


سپاهان با این نتیجه 3 امتیازی باقی ماند و در رتبه سوم جدول ایستاد، در دیگر بازی این گروه تیم النصر عربستان با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود العین امارات گذشت. السد و النصر با 4 امتیاز در رده های اول و دوم قرار گرفتند، سپاهان در دیدار آینده خود مقابل النصر عربستان قرار می گیرد و کار سختی پیش رو خواهد داشت.

 

 

  • درخشش علیپور با اشتباه مدافعان پرسپولیس به باد رفت


پرسپولیس در دومین دیدار آسیایی خود در امارات به مصاف الشارجه این کشور رفت، سرخپوشان که در بازی اول مقابل الدحیل شکست خورده بودند به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتند تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنند. گلمحمدی نسبت به دیدار مقابل الدحیل چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و کریستین اوساگوآنا به ترکیب اصلی برگشته بودند. نیمه نخست با مالکیت مطلق پرسپولیس آغاز شد و این تیم خیلی زود توسط علی علیپور روی پاس دقیق مهدی ترابی به گل نخست دست پیدا کرد، در ادامه هم توپ و میدان در اختیار شاگردان یحیی بود اما در یک صحنه غفلت مدافعان پرسپولیس باعث به ثمر رسیدن گل مساوی برای الشارجه شد. پرسپولیس خیلی زود به بازی برگشت و بازهم علیپور با پاس مهدی ترابی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد، پرسپولیس بازهم فرصت گلزنی داشت اما بی دقتی مهاجمان باعث به هدر رفتن آنها شد. درحالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان نیمه اول بودند تیم الشارجه بازهم با اشتباه مدافعان و دروازبان پرسپولیس به گل مساوی رسید تا نیمه نخست با این نتیجه پرگل به پایان برسد.


در نیمه دوم سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و کنعانی زادگان وارد زمین شد، بشار رسن و آنتونی استوکس هم دیگر بازیکنان تازه وارد پرسپولیس در نیمه دوم بودند. سرخپوشان در نیمه دوم طراوت نیمه نخست را از خود نشان ندادند و موقعیت جدی هم ایجاد نکردند، سرانجام این مسابقه با همان نتیجه مساوی به پایان رسید تا اولین امتیاز یحیی با پرسپولیس در آسیا با تلخ کامی به دست آید. در دیگر بازی این گروه تیم التعاون عربستان با نتیجه 2 بر صفر الدحیل را شکست داد و با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، پرسپولیس با یک امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد. پرسپولیسی ها در سومین دیدار خود مقابل التعاون 6 امتیازی قرار می گیرند و محکوم به برد هستند.


نمایندگان ایران تا پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از 24 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز را کسب کردند که در نوع خود بسیار تاسف بار است، هرچند می توان حواشی ایجاد شده پیرامون میزبانی تیم های ایرانی و شرایط تیم ها برای انجام سه بازی پیاپی خارج از خانه را در کسب چنین نتایجی دخیل دانست. با این حال امیدواریم نمایندگان کشورمان در دیدار های آتی خود نتایج قابل قبول تری را کسب کنند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!