جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۴:۵۵
ورزشی - کد خبر : 414
پنجشنبه، ۲۸ شهريور، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

پایان هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با شکست رئال و پیروزی بایرن مونیخ

قهرمان آلمان با این برد به رکورد 16 پیروزی پیاپی در اولین بازی لیگ قهرمانان رسید که در نوع خود بی سابقه است.

پایان هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با شکست رئال و پیروزی بایرن مونیخ

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت مسابقه در شب گذشته از چهار گروه اول به پایان رسید. در مهم ترین بازی ها پاریسن ژرمن با سه گل رئال را درهم کوبید و تیم های اتلتیکو مادرید و یوونتوس به تساوی 2_2 رضایت دادند.
گروه A لیگ قهرمانان با پیروزی پر گل پاریسن ژرمن مقابل رئال مادرید همراه بود، دو تیم با غایبانی چون راموس، مارسلو، آسنسیو، ایسکو و مودریچ از رئال و نیمار، امباپه و کاوانی از پاریسن ژرمن به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول دیدار پاریس تیم برتری نشان داد و با دو گل آنخل دیماریا بازیکن اسبق رئال در دقایق 14 و 33 از حریف نامدار خود پیش افتاد. در نیمه مربیان زیدان برای تقویت خط حمله خود لوکا یوویچ مهاجم تازه وارد خود را به زمین فرستاد، اما این تعویض ها کارساز نبود و بازهم پاریس در دقایق پایانی توسط توماس مونیر به گل سوم رسید.


شاگردان زیزو در حالی با سه گل مغلوب پاریسن ژرمن شدند که در طول 90 دقیقه حتی یک شوت به چارچوب هم نداشتند.

 


در دیگر بازی این گروه گالاتاسرای و کلوب بروژ به تساوی بدون گل رسیدند.


در گروه B لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ با سه گل میهمان خود ستاره سرخ بلگراد را بدرقه کرد. گل های باواریایی ها را کیگزلی کومان دقیقه 34 ، لواندوفسکی دقیقه 80 و توماس مولر در دقیقه 91 به ثمر رساندند.


قهرمان آلمان با این برد به رکورد 16 پیروزی پیاپی در اولین بازی لیگ قهرمانان رسید که در نوع خود بی سابقه است.


در بازی دوم این گروه المپیاکوس یونان از تاتنهام نایب قهرمان دور قبل پذیرایی می کرد، نیمه اول بازی تاتنهام با گلهای هری کین از روی نقطه پنالتی و لوکاس مورا، 2 بر صفر پیش افتاد.

المپیاکوس با حملات پی در پی موفق شد دقیقه 44 یکی از گلها را جبران کند، در نیمه دوم المپیاکوس بازی برتری نسبت به تاتنهام ارائه داد و متیو والبوئنا دقیقه 54 با ضربه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند.

گروه C این رقابت ها با دو بازی پرگل پیگیری شد، دیناموزاگرب کرواسی توانست با 4 گل میمهان خود آتالانتا ایتالیا را از پیش رو بردارد. اورسیچ بازیکن دینامواگرب موفق به هتریک در این دیدار شد.


در بازی دوم شاگردان پپ گواردیولا با انجام بازی مالکانه و کاملا برتر نسبت به میزبان خود شاختار دونتسک به پسروزی ارزشمند دست یافتند. ابتدا ریاض محرض در دقیقه 24 و ایلکای گوندوغان دقیقه 38 برای سیتی گلزنی کردند تا خیال پپ از برد کمی راحت باشد.

نیمه دوم هم منچسترسیتی بازی را در اختیار داشت و با گل گابریل ژسوس در دقیقه 76 به برتری 3 بر صفر رسید.


اما در گروه D تیم های اتلتیکو مادرید و یوونتوس به مصاف هم رفتند، این بازی که در ورزشگاه مترو پولیتانو مادرید برگزار شد با تساوی 2_2 به پایان رسید. در نیمه اول اتلیتکو حملاتی را روی دروازه یووه ترتیب داد ولی سرانجامی نداشت، در دقیقه 44 خوان کوادرادو گل اول بازی را به نغع یوونتوس به ثمر رساند.


نیمه دوم هم با گلزنی یاران مائوریتسیو ساری همراه بود، بلیس ماتئودی دقیقه 65 گل دوم را زد اما 5 دقیقه از این گل نگذشته بود که ساویچ اختلاف را به حداقل رساند. شاگردان سیمئونه تمام تلاش خود را برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند تا اینکه دقیقه 90 هکتور هررا موفق به گشودن دروازه یوونتوس شد.


بایرلورکوزن و لوکوموتیو مسکو در دیگر دیدار این گروه مقابل هم قرار گرفتند، این بازی در حالی با برتری 2 بر یک لوکوموتیو میهمان به پایان رسید که هر سه گل را بازیکنان لوکوموتیو به ثمر رساندند. چراکه در دقیقه 25 بندیکت هوودس به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد.
هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از روز سه شنبه 9 مهر آغاز خواهد شد.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!