پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۵:۰۶
اجتماعی - کد خبر : 5384
سه شنبه، ۲۷ آبان، ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۶

وزیر کشور: هدف طرح جدید مدیریت ویروس کرونا است

در این طرح هدف اصلی، مدیریت و کنترل ویروس کرونا است که برای آن باید تعداد بیماران و ورودی های بیمارستان ها را کاهش دهیم.

وزیر کشور: هدف طرح جدید مدیریت ویروس کرونا است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، وزیر کشور در تشریح آخرین جزئیات اعمال محدودیت های جدید از اول آذر گفت: پس از هشت ماه انجام اقدامات مختلف لازم بود مرکزیتی جهت هماهنگی و نظارت بر حسن اجراء و پیگیری مصوبات در تمام کشور وجود داشته باشد که با توجه به این که تمام موضوعاتی که در کشور نیازمند هماهنگی های بین بخشی است، به عهده وزارت کشور قرار بگیرد، این موضوع نیز به وزارت کشور سپرده شد.
 
جلسات مختلفی برای ایجاد هماهنگی با وزارت بهداشت انجام شد
رحمانی فضلی افزود: در این مرحله که با موج سوم کرونا مواجه هستیم و موضوع کل دنیا نیز با شرایط مشابهی به پیش می رود، لذا مرکزیت اقدامات توسط مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دولت مورد تاکید بود که بر همین اساس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تشکیل شد. در مدتی که قرارگاه کار خود را اغاز کرده است، در ابتدا به بازنگری در تمام مصوبات حدود 9 ماه گذشته بود تا مشخص شود کدام تصمیم موفق بوده و کدام تصمیمات با ضعف مواجه بوده که این کار انجام شد. 
 
وی گفت: برای ایجاد هماهنگی با وزارت بهداشت، جلسات مختلفی برگزار شد. همچنین جلساتی با استانداران، روسای دانشگاه های علوم پزشکی، فرمانداران و بخشداران برگزار شد و کمیته های مختلفی با هدف ایجاد هماهنگی ذیل قرارگاه تشکیل شد. 
 
در طرح جدید از تجربیات داخلی و خارجی استفاده شده است
رحمانی فضلی در تشریح آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و طرح جدیدی که مقرر شده است از اول آذر اجرایی شود گفت: در این طرح از تجربیات داخلی و سایر کشورها و همچنین دانش ، علم و کارشناسی نهایت استفاده شده است، خود طرح به عنوان محدود سازی و ممنوع سازی در امور طراحی شده اما قطعا به تنهایی نمی تواند موفق شود مگر مجموع اجزای اصلی همه با هم اجرایی شوند. در این طرح هدف اصلی، مدیریت و کنترل ویروس کرونا است که برای آن باید تعداد بیماران و ورودی های بیمارستان ها را کاهش دهیم.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!