پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۶:۲۲
اجتماعی - کد خبر : 6306
چهارشنبه، ۲۴ دي، ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۲

وزیر کشور: در مورد بازگشایی مدارس تصمیم ستاد ملاک خواهد بود

کماکان باید دستورالعمل ها و اقدامات در حوزه رعایت فاصله اجتماعی، عدم شکل گیری تجمعات، استفاده از ماسک و کمک به دیگران به جد مورد توجه قرار گیرد

وزیر کشور: در مورد بازگشایی مدارس تصمیم ستاد ملاک خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، هفتمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا روز گذشته برگزار شد و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان این جلسه مواردی را مطرح کرد.

گشایش برخی مشاغل عادی سازی کرونا تلقی نشود


وزیر کشور درباره بررسی های صورت گرفته در این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز قرارگاه دو دستور کار مهم داشتیم ، نخست ارزیابی و گزارشات طرح شهید سلیمانی و دیگری طرح مدیریت جامع هوشمند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 4 استاندار و روسای دانشگاه های علوم پزشکی در این جلسه دعوت شده بودند و با گزارشاتی که در این جلسه ارائه شد نشان از توفیق نسبی این طرح ها در همه شهرها داشت.

رحمانی فضلی در ادامه گفت: بحث مشاغل خدماتی و فعالیت های فرهنگی برایشان گشایشی ایجاد شده که امیدواریم این گشایش تلقی بر عادی سازی موضوع کرونا نشود. کماکان باید دستورالعمل ها و اقدامات در حوزه رعایت فاصله اجتماعی، عدم شکل گیری تجمعات، استفاده از ماسک و کمک به دیگران به جد مورد توجه قرار گیرد. خوشبختانه مردم استقبال خوبی از این دو طرح داشتند و توفیقات خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به نزدیک بودن مناسباتی همچون 22 بهمن و دهه فجر گفت:

قطعا تصمیم گیری مناسب برای این ایام بسیار حائز اهمیت است تا سیاست های لازم در برگزاری این مراسم ها اتخاذ شود. بعد از ایام دهه فجر نیز نوروز و خریدها و تجمعات آن را در پیش داریم، دید و بازدید ها را نیز در این ایام دنبال داریم، لذا مقرر شد کمیته های تخصصی پروتکلها و ملاحضات لازم برای این مراسمات را تدوین و اعلام کنند تا در کمیته انتظامی ستاد ملی بررسی و درنهایت به ستاد ملی ارسال شود.

رحمانی همچنین در پاسخ به این سوال که بازگشایی مدارس به چه صورت خواهد بود، گفت: در این جلسه موضوع بازگشایی مدارس مطرح نشده است و همان تصمیمی که ستاد ملی گرفته عمل خواهد شد.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!