سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۲۳:۵۵
دفاعی نظامی - کد خبر : 12075
سه شنبه، ۰۹ شهريور، ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

وزیر امور خارجه: دیپلماسی دفاعی بخشی لاینفک از سیاست ایران است.

امیر موسوی: آمادگی ارتش را برای همکاری همه جانبه با دستگاه دیپلماسی کشور به منظور پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

وزیر امور خارجه: دیپلماسی دفاعی بخشی لاینفک از سیاست ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ ستاد عباس جعفری نیا معاون اطلاعات ارتش دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده کل ارتش ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای امیر عبدالهیان در سمت جدید، آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری نزدیک و همه جانبه با دستگاه دیپلماسی کشور به منظور پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

سرلشکر موسوی  فعالیت های گسترده ارتش در عرصه‌های منطقه ای  و بین المللی، پدافند هوایی و همراهی و همکاری نزدیک با ایثارگران عرصه بهداشت و سلامت در مبارزه فراگیر با ویروس کرونا را تشریح کرد.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با قدردانی از خدمات برجسته و گسترده ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و دفاع و حراست از سرزمین و مرز های جمهوری اسلامی ایران، آمادگی کامل وزارت امور خارجه جهت تقویت و پیشبرد دیپلماسی دفاعی کشور را مورد تاکید قرار داد و  دیپلماسی دفاعی را بخشی لاینفک از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران توصیف و حضور مقتدرانه ارتش در عرصه های مختلف را علاوه بر تامین امنیت، پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه دانست.

به گزارش ایران زمین، ارتش جمهوری اسلامی ایران در طی سالیان گذشته فعالیت های بی نظیری در عرصه دیپلماسی دفاعی داشته و امروزه شاهد آن هستیم که در سفارتخانه های جمهوری اسلامی کارداران نظامی ارتش مشغول پیشبرد این منافع کشور در این حوزه هستند. که از جکله آن می توان به صادرات سلاح  و اداوات جنگی و پهپاد های ایران یا برگزاری مسابقات بین المللی ارتش های جهان و... اشاره داشت.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!