پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۴:۵۳
سیاست - کد خبر : 8527
چهارشنبه، ۱۸ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

واکنش تند روحانی به سریال گاندو؛ پیروزی ملت ایران را دست کم نگیرید

حقیقت ها را به مردم بگوئید ، پیروزی ملت را بگویید ، نباید به مردم غیر واقعی بگوئیم و واقعیت ها را تحریف کنیم.

واکنش تند روحانی به سریال گاندو؛ پیروزی ملت ایران را دست کم نگیرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه 18 فروردین) در جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال مذاکره مستقیم یا غیر مستقیم با ایران است، افزود برخی رسانه ها می خواهند این پیروزی عظیم تاریخی را بپوشانند.

آمریکا می گوید راهی جز مذاکره با ما ندارد

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت اظهار داشت: یکی از افتخارات دولت دوازدهم این است که طوری کشور را مدیریت کرد که حتی داشمنان ما اعتراف دارند فشار حداکثری شکست خورده است، ما در دولت به گونه ای مقاومت کردیم که هیچ تردیدی در شکست دشمن وجود ندارد. اگر ایستادگی و تحمل سختی ها توسط مردم نبود ما شرایط دیگری داشتیم، دولت حتی در این جنگ سه ساله حاضر نشد توصیه برخی دوستان را عمل کند مبنی بر اینکه برای ارزاق عمومی و کالاهای ضروری سیستم کوپنی برقرار شود.

وی افزود: در شرایط تحریم امروز آمریکا به صراحت می گوید که سیاست فشار حداکثری شکست خورده و دیگر جواب نمی دهد، به صراحت می گویند راهی جز مذاکره نداریم و اگر شما آماده اید ما حاضر هستیم مستقیم مذاکره کنیم و اگر آماده نیستید ، حاضریم غیر مستقیم با گروه 1+4 مذاکره کنیم ، این به معنای پیروزی ملت ایران است که نباید آن را دست کم بگیریم.

اگر قرار است از پول ملت فیلم درست کنید ، واقعیت ها را نشان دهید / چرا برای شکست های آمریکا فیلم درست نمی کنید

روحانی در ادامه گفت: این پیروزی سیاسی ملت بزرگ ایران است و ما در دولت دوازدهم با رهبری رهبر معظم انقلاب و حمایت و هدایت ایشان توانستیم آمریکا را شکست دهیم ، چرا برای آن شکست از پول ملت فیلم درست نمی کنید. اگر قرار است از پول ملت فیلم درست کنید واقعیت ها را نشان دهید. حقیقت ها را به مردم بگوئید ، پیروزی ملت را بگویید ، نباید به مردم غیر واقعی بگوئیم و واقعیت ها را تحریف کنیم.

مصوبه مجلس واقعیت هسته ای ما را نشان داد

رئیس جمهور در مورد مصوبه مجلس عنوان کرد: چیزی که به خورد مردم دادند این بود که این ها هسته ای را بریدند ، این حرف های دروغ زدند و این دروغ آشکار است، مجلس یک مصوبه ای به تصویب رساند ، ما البته نظرمان را گفتیم و بر آن باقی هستیم اما این مصوبه یک خاصیت داشت که این واقعیت توانمندی هسته ای ما را به خوبی نشان داد. وقتی می نشستند و می گفتند که سازمان انرژی اتمی طراحی کند و 20 درصد را اجرایی کند نه تنها 20 درصد اتفاق افتاد حتی بسیار بیشتر از آنچه مصوب شد ، تولید شد و ما قدرت تولید داریم.

وی اضافه کرد: ما فناوری هسته ای قوی تر از گذشته اریم آی آر 8 و 9 و 6 داریم که می توانند در هر زمینه ای فعال باشند ، ما می توانیم اراک را راه اندازی کنیم ، فردو باز است همه آنچه که مخزن و مقصود و اهداف بود در این مقطع توانستیم ادامه دهیم. کاری که دولت در فناوری هسته ای کرد ، این است که مشروعیت فناوری هسته ای را مورد اذعان و قبولی همگان قرار داد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!