پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۰:۵۴
يكشنبه، ۱۴ اسفند، ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

واچ هوش مصنوعی ChatGPT رسید

‌امیزفیت از واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT رونمایی کرد

واچ هوش مصنوعی ChatGPT رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ،  این روزها هوش مصنوعی و ابزارهای مبتنی بر آن مثل ChatGPT به تیتر اصلی اخبار تبدیل شده‌اند و سرویس‌های مختلفی براساس آن‌ها درحال معرفی هستند.

واچ فیس قدرت گرفته از هوش مصنوعی، پدیده جالب و جذاب جدیدی است که از سوی امیزفیت معرفی شده و امکان استفاده از آن روی ساعت‌های هوشمند این شرکت وجود خواهد داشت.

شرکت امیزفیت با بهره‌مندی از امکانات ارائه شده توسط ChatGPT به سراغ معرفی واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساعت‌های هوشمند خود کرده است که می‌تواند تجربه جدیدی را در اختیار دارندگان محصولات این برند قرار دهد و دسترسی به اطلاعات را جذاب‌تر و ساده‌تر از گذشته نماید.

البته باید اشاره کرد که امکانات چندانی مشابه با چت‌بات این هوش مصنوعی روی ساعت‌های هوشمند در دسترس کاربران قرار نخواهد داشت و تنها بخش کدنویسی واچ فیس توسط آن صورت گرفته است.

 

مهندس سابق گوگل در رابطه با هوش مصنوعی ChatGPT هشدار داد

«بلیک لموین»، مهندس سابق گوگل که به‌خاطر نقض قوانین محرمانگی و مطرح‌کردن این ادعا که هوش مصنوعی LaMDA به خودآگاهی رسیده است، از این شرکت اخراج شد، در اظهارنظر تازه‌ای درباره خطرات چت‌بات‌های هوش مصنوعی ازجمله بینگ مایکروسافت حرف زده است.

لموین که ظاهراً به‌تازگی چت‌بات هوش مصنوعی بینگ را آزمایش کرده، در پستی در صفحه توییتر خود مدعی شد که این مدل‌های جدید پیشرفته‌ترین دستاوردهای فنی بشر از زمان ساخت بمب اتم هستند و می‌توانند به‌شکلی بنیادی مسیر تاریخ را تغییر دهند.

او می‌گوید: «بالاخره به چت‌بات بینگ دسترسی پیدا کردم. انجام آزمایشی که روی LaMDA انجام داده بودم، عملاً روی چت‌بات بینگ غیرممکن است. این هوش مصنوعی بلافاصله پاسخ‌های از پیش آماده‌شده خود را ارائه می‌کند.» بااین‌حال، در چند وقت اخیر خیلی‌ها درباره خودآگاهی احتمالی بینگ اظهار نگرانی کرده‌اند.

او باور دارد که این فناوری‌ها باید پیش از عرضه عمومی، آزمایش‌های دقیق‌تری را پشت سر بگذارند و به‌لحاظ ریسک‌های مختلف بررسی شوند: «حس می‌کنم که این فناوری فوق‌العاده ناپخته و عرضه‌اش خطرناک است.»

 

هوش مصنوعی آینده صنعت است؟

هوش مصنوعی قطعا قرار است در آینده ای نزدیک بازی را تغییر دهد و تحولات چشمگیری را در صنایع ایجاد کند. با گذشت زمان تکنولوژی های مبتنی به هوش مصنوعی بالغ تر شده و هزینه های آن برای شرکت ها معقول تر شده و انتظار می رود بسیاری از کسب و کارها در آینده ی نزدیک به هوش مصنوعی روی بیاورند. 

با استفاده از هوش مصنوعی در حوزه صنعت نیز می توان از تصمیم گیری های بهتر، فرآیندهای تولید دقیق تر و هزینه های کمتر برخوردار شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!