شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۸:۲۹
اجتماعی - کد خبر : 3388
چهارشنبه، ۲۷ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

هواناجا در بحث فناوری نیروهای مسلح در رتبه اول قرار دارد

معاون هماهنگ کنده ناجا با بیان اینکه هواناجا در بحث فناوری نیروهای مسلح در رتبه اول قرار دارد، گفت: حدود ۷۰ درصد توانمندی‌های ما در هواناجا افزایش یافته است.

هواناجا در بحث فناوری نیروهای مسلح در رتبه اول قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد به همراه هیئتی از معاونان از پایگاه هوایی شهید آریافر (یگان هواناجا) بازدید کرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه این بازدید گفت: به دلیل شرایط بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی اینگونه جلسات محدود تر و با زمان بندی خاص برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از نظر فرمانده ناجا تقویت یگان انتظامی هوا ناجا امری مهم است، افزود: سردار "اشتری" برای رسیدگی به موضوعات هوا ناجا ۶ بار دستوراتی برای این امر ابلاغ کرد که در خصوص موضوعات مختلف مقام‌های ارشد ناجا برای بازدید از آخرین اقدامات انجام شده به ستاد فرماندهی هوا ناجا مراجعه و موضوعات را بررسی کردند.

سردار نوری نژاد تصریح کرد: هواناجا به لحاظ تخصصی یکی از یگان‌های افتخارآفرین در ناجا است؛ مأموران ما حین انجام عملیات‌های خود زمانی که صدای بالگردی را می‌شنوند احساس امنیت و دلگرمی می‌کنند که این حضور فعال و هوشیاری و توانمندی خلبانان ما در عرصه‌های مأموریتی قابل تقدیر و شایسته است.

وی افزود: هواناجا به نسبت وجود پرنده و امکاناتی که در اختیار دارد در خصوص انجام مأموریت‌های خود و پوشش هوایی (مراسم‌های تهران و ۲۲ بهمن) در نیروهای مسلح متولی پایش هوایی این مراسم‌ها به لحاظ ترددها و تأمین امنیت است.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه در نیروی انتظامی بحث نیروی انسانی راهبردی است، خاطر نشان کرد: خلبان بایستی توانمند، فعال، باانگیزه، متخصص و پویا باشد تا بتواند در اجرای مأموریت‌ها موفق عمل کند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود ۷۰ درصد توانمندی‌های ما در هوا ناجا افزایش یافته است، در کنار این امر نیازمندی‌های متعددی نیز در خصوص پیشبرد اهداف مدنظر خود دارد.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه هواناجا در بحث فناوری نیروهای مسلح در رتبه اول قرار دارد، اظهار کرد: برای استقرار واحدها ساماندهی و سازماندهی نیروها امری مهم است لذا در این خصوص اعتبارات مناسب برای اهداف خود پیش بینی کردیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه مصوباتی که در جلسات گذشته مسئولان ناجا اندیشیده شد تا حدود زیادی عملیاتی شده و مابقی نیز در حال اجرا است، افزود: نیازمندی‌های اساسی هوا ناجا باید برطرف شود.

گفتنی است، در ادامه این جلسه رؤسای تخصصی معاونت‌های هوا ناجا به طرح موضوعات مختلف پرداخته و در خصوص چگونگی انجام برنامه‌هایشان تبادل نظر کردند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!