جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۱:۴۲
احزاب و تشکل ها - کد خبر : 11113
چهارشنبه، ۳۰ تير، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

همدردی مدیرحوزه‌های علمیه کشور با مردم خوزستان

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد جمکران اظهار داشت: امروز باید همه در کنار مردم خوزستان قرار بگیریم و مشکلات آنان را کاهش دهیم.

همدردی  مدیرحوزه‌های علمیه کشور با مردم خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «آیت الله علیرضا اعرافی» مدیرحوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه امروز باید همه در کنار مردم خوزستان قرار بگیریم و مشکلات آنان را کاهش دهیم گفت: تقاضایی نیز که وجود دارد این است که جوانان و مردم شریف خوزستان هوشیار باشند که دشمنان در صف‌های آنان رسوخ و نفوذ پیدا نکنند.

آیت الله علیرضا اعرافی امروز (30 تیر) در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد جمکران  اظهار داشت: واقعا ما امروز در قم و جمکران و در این جمع بزرگ همه به‌خاطر مشکل‌هایی که مناطق محروم ما به‌خصوص خوزستان عزیز ما دارند، احساس درد داریم و با آنها اظهار همدری و همدلی می‌کنیم و امیدواریم با یک حرکت جهادی چند مشکل اساسی آن استان که استان عزیز و بزرگی است، رفع شود.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور یاد آور شد: خوزستان استانی است که قبل از اینکه ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از ایران و انقلاب برویم، خودِ آن مردم آمدند و سینه سپر کردند، امروز نیز باید همه در کنار آنها قرار بگیریم و مشکل‌های آنها را کاهش بدهیم.

وی افزود: البته تقاضایی نیز که وجود دارد این است که جوانان و مردم شریف خوزستان هوشیار باشند، دشمنان در صف‌های آنها رسوخ و نفوذ نکنند.

آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی از ساده اندیشان مدعی هستند، احزاب آمریکا اعم از دموکرات و جمهوری‌خواه با هم تفاوت دارند، افزود: در همین فاصله که انتخابات بسیار پرغوغای آمریکا برگزار و دموکرات‌ها با همه حرف و حدیث‌هایی که در انتخاباتشان بود، برنده شدند، شاهد این هستیم که دموکرات‌ها نیز گرچه ممکن است ظاهر متفاوتی داشته باشند، ولی روح راهبردهای آمریکایی‌ها در برابر ملل مظلوم جهان روح واحدی است.

وی گفت: اکنون ماه‌ها از روی کارآمدن کسانی که خود را متفاوت با ترامپ نشان می‌دادند، گذشته است، اما یَمن همان یَمن است، و عراق و سوریه و کشورهای مظلوم جهان در همان شرایط قرار دارند وهمچنان همان سیاست‌ها در فلسطین و لبنان و مناطق دیگر اِعمال می‌شود.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور با اشاره به‌مظالم و جنایت‌هایی که توسط آمریکا در افغانستان صورت گرفته است تصریح کرد: اِشغال و غارت کردند، کوبیدند و پیمان منحوسی با آن کشور برقرار کردند، الان نیز می‌بینیم که بدون هیچ تعهدی به‌افغانستان بار دیگر گروه‌هایی را روی کار می‌آورند و موجب تفرقه می‌شوند و بدتر از قبل یک کشوری را تحت ظلم و ستم قرار می‌دهند.

اعرافی اظهار داشت: در قصه برجام نیز کسانی که مدعی بودند، عهد و پیمان را می‌شناسند همچنان همان عهدشکنی گذشته را در همه پیمان‌های بین المللیشان و در کشور ما شاهد هستیم و این‌ها همه نشان دهنده این است که دشمنان شما ملت بزرگ آمده اند، تا امید را از مردم ما بگیرند و انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم رئیس جمهوری محترم و منتخب بتواند با همکاری مجلس شورای اسلامی دولتی خوب، جوان، انقلابی، فعال و حاضر در صحنه را تشکیل دهد.

لازم است در نیمه دوم سال جاری و ماه‌های پیش رو، از یک سو باید دولت قوی شکل بگیرد و از سوی دیگر برنامه هفتم توسعه نیز تدوین شود، امیدواریم با همبستگی و همدلی و هم افزایی، شاهد پایه‌ریزی دولتی قوی‌تر از گذشته و پای کار باشیم که هم بر اساس علم و دانش و مهارت و هم بر اساس روح جهادی و انقلابی در عرصه خدمت به‌مردم تلاش کند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!