جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۶:۴۶
فرهنگ و هنر - کد خبر : 4030
دوشنبه، ۲۹ ارديبهشت، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

همایون شجریان در تالار وحدت کنسرت آنلاین برگزار می‌کند

همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی یکشنبه چهارم خرداد ماه همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر کنسرت آنلاینی را به رهبری بردیا کیارس برگزار می‌کند.

همایون شجریان در تالار وحدت کنسرت آنلاین برگزار می‌کند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران، ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس ساعت ۲۱ روز یکشنبه چهارم خرداد ماه کنسرت آنلاینی را در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد. در این کنسرت که با همراهی ۳۵ نوازنده پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد همایون شجریان به‌عنوان خواننده حضور دارد.

در این کنسرت آنلاین که به گفته برگزارکنندگانش یکی از بزرگترین کنسرت‌های آنلاین کشور خواهد بود، قطعاتی منتخب از آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» به آهنگسازی و تنطیم محمد جواد ضرابیان و سینا جهان آبادی از محل تالار وحدت به صورت آنلاین اجرا می‌شود.

تاکنون کیوان ساکت، وحید تاج، گروه «رستاک»، سامان احتشامی، علی زندوکیلی و پرواز همای کنسرت های آنلاینی را در تالار وحدت تهران برگزار کرده بودند.

این کنسرت ها با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه «ساترا» از طریق وی‌اودی‌های دارای مجوز برای مخاطبان اجرا شده بود.

با همه‌گیری ویروس کووید 19 که تا کنون برایش دارو یا واکسنی یافت نشده، متخصصان برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، طرح فاصله‌گذاری فیزیکی را مطرح کردند و از مردم خواستند در خانه بمانند. این امر باعث شد تا کلیه فعالیت‌های هنری و فرهنگی تعطیل شود.

ماندن در خانه باعث افزایش اوقات فراغت شده و از سوی دیگر می‌تواند سلامت روحی و روانی افراد را به خطر بیاندازد. لذا، هنرمندان و نهادهای فرهنگی و هنری با ارائه خدمات که اغلب رایگان بود، از مخاطبان دعوت کردند در خانه بمانند.

برگزاری کنسرت‌های آنلاین و رایگان، انتشار رایگان قطعات موسیقی در فضای مجازی و برگزاری اجراهای تکنوازی آن‌لاین و استفاده هنرمندان موسیقی از صفحات شخصی خود در فضای مجازی برای اطلاع رسانی، تشویق مردم به در خانه ماندن از طریق فضای مجازی از جمله اقدامات هنرمندان موسیقی در این ایام بوده است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!