شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۲:۰۶
ورزشی - کد خبر : 5489
پنجشنبه، ۰۶ آذر، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ؛ برتری استقلال با گل بدل مسی!

در ادامه هفته سوم لیگ برتر امروز چهار دیدار برگزار خواهد شد که در مهم ترین آنها تیم پرسپولیس در زمین نفت مسجدسلیمان به مصاف این تیم خواهد رفت.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ؛ برتری استقلال با گل بدل مسی!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس روز گذشته با برگزاری 4 دیدار وارد هفته سوم خود شد. در مهم ترین دیدار ها تیم استقلال موفق شد میهمان خود ماشین سازی را شکست دهد و تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان به تساوی رضایت دادند. 
 
هدیه 3 امتیازی میلیچ به استقلال با کاشته دیدنی
استقلال که با تجربه اولین شکست در دیدار مقابل فولا پای به این دیدار گذاشته بود با ترکیبی از بازیکنان جدید در زمین مسابقه حاضر شد. خریدهای تازه استقلال که تا پیش از این اجازه حضور در ترکیب تیم را نداشتند در این دیدار از سوی فکر به کار گرفته شدند. نیمه نخست این دیدار بدون خلق موقعیت جدی روی دروازه های دو تیم به اتمام رسید و گویا بازیکنان جدید استقلال هنوز به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده بودند.
 
 
در نیمه دوم استقلال با ورود شیخ دیاباته چهره هجومی به خود گرفت و در پی کسب 3 امتیاز بود، تلاش های شاگردان فکری توسط هرویه میلیچ با ضربه ایستگاهی دیدنی به ثمر نشست و استقلال به گل رسید. بازیکن کروات آبی پوشان که شباهت ظاهری جالبی با ستاره آرژانتینی بارسلونا دارد در این صحنه با ضربه ای به سبک مسی استقلال را به گل رساند. این گل تا پایان بازی هم بدون پاسخ بود البته ماشین سازی یکبار توپ را به تیرک دروازه استقلال کوباند اما درنهایت این تیم میزبان بود که 3 امتیاز را دشت کرد. 
 
زور گل گهر و فولاد به هم نرسید
در دیگر بازی مهم و حساس روز گذشته، تیم های گل گهر و فولاد خوزستان در سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی در عدد یک به پایان رسید. برای گل گهر مانند هفته های گذشته گادوین منشا گلزنی کرد، برای فولاد هم محمد قاسمی نژاد گل زد. البته فولادی ها در دقیقه 94 یک ضربه پنالتی را توسط ساسان انصاری از دست دادند تا شاگردان نکونام فرصت عالی را برای صدر نشینی از دست بدهند. 
 
 
در دو بازی دیگر، تیم های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسیدند و تیم سایپا موفق شد با تک گل محسن مسلمان میهمان خود نساجی مازندران را از پیش رو بردارد. در ادامه هفته سوم لیگ برتر امروز چهار دیدار برگزار خواهد شد که در مهم ترین آنها تیم پرسپولیس در زمین نفت مسجدسلیمان به مصاف این تیم خواهد رفت. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!