شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۳:۵۸
سلامت - کد خبر : 5429
جمعه، ۳۰ آبان، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

هر 17 ثانیه یک نفر در اروپا جان خود را به علت کرونا از دست می دهد!

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، اروپا بار دیگر در مرکز بحران همه گیری کرونا قرار گرفته است و شش ماه دشوار پیش رو خواهد بود

هر 17 ثانیه یک نفر در اروپا جان خود را به علت کرونا از دست می دهد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، مدیر بخش اروپای سازمان بهداشت جهانی در مورد وضعیت شیوع ویروس کرونا در اروپا می گوید که در 2 هفته گذشته شمار قربانیان این بیماری در اردپا 18 درصد افزایش داشته و هر 17 ثانیه یک نفر جان خود را از دست می دهد. هانس کلوگه، روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین در کوپنهاگ دانمارک خبر از افزایش 18 درصدی تلفات کرونا ظرف 2 هفته اخیر در منطقه اروپا خبر داد. به گفته وی حدود 29 هزار نفر از اروپائیان در هفته گذشته به علت کرونا جان خود را از دست داده اند که معنای آن هر 17 ثانیه مرگ یک نفر در اروپا بر اثر کرونا است. 
 
فرانسه رکورددار تعداد مبتلایان به کرونا در اروپا
بیشترین آمار در بین کشورهای اروپایی به فرانسه تعلق دارد که از مرز 2 میلیون مبتلا عبور کرده است، در فرانسه بیش از 47 هزار نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. وزارت بهداشت اروپا هم روز چهارشنبه 28 آبان از 34 هزار و 283 مورد ابتلای جدید به کرونا در یک روز خبر داده و همچنین مرگ 753 نفر در یک در ایتالیا را تائید کرده بود. رئیس موسسه پژوهشی روبرت کخ آلمان هم مجددا مردم را به رعایت مقررات کرونایی دعوت کرد، او معتقد است هنوز اوج این بیماری را پشت سر نگذاشته اند و با افزایش عده بیماران ممکن است بیمارستان ها پر شود.
 
اروپا 6 ماه سخت را پیش رو خواهد داشت
طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، اروپا بار دیگر در مرکز بحران همه گیری کرونا قرار گرفته است و شش ماه دشوار پیش رو خواهد بود. با سرعت گرفتن موج دوم همه گیری در ماه اکتبر، اغلب کشورهای اروپایی تدابیر سختگیرانه ای را برای مقابله با گسترش ویروس از سر گرفتند، براساس آمار سازمان جهانی بهداشت تاکنون 15 میلیون و 738 هزار و 179 نفر در اروپا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بیش از 354 هزار نفر جان خود را از دست دادند. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سلامت
پربیننده‌ترین اخبار سلامت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!