سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۱۶:۱۲
خاورمیانه - کد خبر : 16347
سه شنبه، ۱۸ مرداد، ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

هاآرتص: راهبردهای اسرائیل در قبال غزه احمقانه و شکست‌خورده‌ است

روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» در گزارشی، سیاست‌های کنونی تل آویو در قبال غزه را احمقانه توصیف کرد و آن‌ها را نشان از شکست کامل رژیم صهیونیستی در روند سیاست‌گذاری‌ها خواند.

هاآرتص: راهبردهای اسرائیل در قبال غزه احمقانه و شکست‌خورده‌ است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، پس از اعلام آتش‌بس میان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری از سیاست تل‌آویو در قبال غزه انتقاد کرده و خواهان در پیش گرفتن اصل «اقتصاد در ازای امنیت» از سوی اشغالگران شدند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» در سرمقاله خود نوشت: «این عملیات نظامی، ابعاد دیگری از شکست کامل سیاست اسرائیل در قبال غزه را نشان داد؛ زیرا دورهای خشونت‌آمیز درگیری‌ها بیشتر تکرار شد و روال زندگی شهرک‌نشینان را بارها و بارها بر هم زد».

هاآرتص ضمن اولویت دادن به نوار غزه در منافع رژیم صهیونیستی، نوشت: «برای جلوگیری از این روند احمقانه اسرائیل، با اشاره به سیاست تل‌آویو در قبال غزه، باید در مرحله اول برای «بازسازی غزه و گسترش مجوزهای ورود مصالح و کالاهای ساختمانی، علاوه بر بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی در این نوار، کار کرد».

این روزنامه اسرائیلی در توضیح راهبرد خود، افزود: «تغییر راهبردی که قبلاً تل‌آویو در قبال غزه اتخاذ کرده بود، بسیار مهم است. ابتدا باید ابتکار ارائه شده توسط یائیر لاپید، نخست‌وزیر کنونی که در سپتامبر ۲۰۲۱ ارائه شد، دنبال شود؛ ابتکاری که اصل اقتصاد را در مقابل امنیت قرار می‌داد».

این در حالی است که رژیم صهیونیستی پس از سه روز درگیری و حمله علیه ساکنان غیرنظامی غزه بدو ن هیچ دستاوردی، از جنبش جهاد اسلامی درخواست آتش‌بس کرد. شب گذشته نبرد «وحدت میادین» بین جنبش جهاد اسلامی و تل‌آویو از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت محلی وارد فاز آتش بس شد.

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بعد از ظهر روز گذشته (یک‌شنبه) و هم‌زمان با تلاش برای توافق بر سر آتش‌بس با جنبش جهاد اسلامی، خطاب به مسئولان صهیونیست حاضر در شهرک‌های مجاور غزه اذعان کرده بود که اهداف صهیونیست‌ها از تجاوز به غزه، محقق شده است و تداوم عملیات، سودی ندارد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!