پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۲:۵۶
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17200
پنجشنبه، ۱۳ بهمن، ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

نیکی هیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود؟

طبق آمار و اطلاعات منتشر شده ، احتمال حضور نیکی هیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا افزایش یافته است.

نیکی هیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، طبق گزارشات منتشر شده از سوی رسانه ها ، بنظر می آيد نیکی هیلی قرار است در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای دور بعد خود را آماده کند 

به نقل از پایگاه خبری هیل، و همینطور چندین خبر نامه،  گزارش داده اند که نیکی هیلی قرار است در تاریخ 15 فوریه کاندیداتوری خود را اعلام کند و به این ترتیب او تبدیل به یکی از رقبای اصلی ترامپ خواهد شد.

نیکی هیلی درواقع چندین سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی می باشد و حال می خواهد شانس خود را برای رسیدن به ریاست جمهوری امتحان کند و اگر بتواند تبدیل به اولین زنی می شود که رئیس جمهور آمریکا می شود.

هیلی در سال 2021 اعلام کرده بود اگر دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری دور بعد کاندید شود ، هرگز به او کمک نخواهد کرد که پیروز شود و او نامناسب ترین فرد برای این سما است.

حال او بعد از ترامپ که به طور رسمی اعلام کرده بود که برای‌ ریاست جمهوری سال 2024 کاندید می شود نیکی هیلی نیز از قرار معلوم تبدیل به اولین رقیب او در این زمینه می شود.

نیکی هیلی پیش از این در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس نیوز که تقریبا اوایل سال نوی میلادی انجام داده بود گفت اگر وارد کارزار ریاست جمهوری شوم،  مهم ترین هرفم بیرون راندن جو بایدن رئیس جمهور حال حاضر ایالات متحده است.

او در ادامه این مصاحبه گفت ، اگر هم پیروز شوم در وحله اول نسل جدیدی از رهبران را وارد کاخ سفید می کنم تا آمریکا از دست افکار کهنه و قدیمی نجات پیدا کند.

هیلی یکی از چندین مقام دولت ترامپ است که شاید وارد رقابت انتخاباتی شود و دیگر افراد دولت سابق ترامپ، شامل مایک پامپئو، وزیر امور خارجه سابق و مایک پنس، معاون سابق ترامپ می‌شوند.

مورد خاص دیگر این انتخابات آن است که اگر بایدن نتواند بار دیگر برنده این جدال شود یعنی اعتماد مردم آمریکا به سیاست مداران خود به شدت کم شده است .

دلیل آن هم کاملا مشخص است ، هم ترامپ و هم بایدن (در صورت عدم پیروزی در دور دوم خودش) ، فقط یک بار رئیس جمهور شده اند و رئیس جمهوران قبل از آنها مانند اوباما و جرج بوش توانسته اند دو دور پشت سر هم کار خود را در کاخ سفید ادامه دهند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!