سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۰:۰۶
ورزشی - کد خبر : 3759
دوشنبه، ۱۵ ارديبهشت، ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

نیمار برای بازگشت به بارسلونا فداکاری می کند

ناصر الخلیفی به او پیشنهاد دستمزد سالیانه 100 میلیون یورویی داده اما نیمار رویای بازی دوباره کنار لیونل مسی و لوئیز سوارز را در سر دارد

نیمار برای بازگشت به بارسلونا فداکاری می کند


در سال 2017 بود که انتقال نیمار از بارسلونا به پاریسن ژرمن رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان را شکست، ستاره بزریلی با مبلغ 222 میلیون یورو راهی پاریس شد تا چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کند. اما اوضاع در تیم پاریسی چندان به وفق میل نیمار نبود، او بارها با هواردان و هم تیمی های خود به مشکل خورد. هرچند در ادامه گل های تاثیرگذاری برای پاریسن ژرمن به ثمر رساند و برای هم تیمی های خود گل ساخت اما مشخص بود که او به اندازه بارسلونا در پاریسن ژرمن خوشحال نیست.

 

  • پیشنهاد نجومی مالک قطری به نیمار


بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه برای بازگرداندن نیمار اقدام کرد اما به نتیجه نرسید، مسئولان پاریسن ژرمن تمایلی به از دست دادن ستاره خود ندارند اما خوب می دانند که نیمار هم راضی به ماندن نیست. یک روزنامه اسپانیایی فاش کرده که نیمار برای بازگشت به بارسللونا پیشنهاد نجومی مالک قطری باشگاه را رد کرده است، ظاهرا ناصر الخلیفی به او پیشنهاد دستمزد سالیانه 100 میلیون یورویی داده اما نیمار رویای بازی دوباره کنار لیونل مسی و لوئیز سوارز را در سر دارد.

 

  • رابطه بد مسی با گریزمن بخاطر نیمار


به گفته روزنامه الموندو اسپانیا، نیمار حتی حاضر است مبلغ دستمزد خود را برای بازگشت به بارسلونا نصف کند که این مسئله از علاقه زیاد وی برای بازگشت خبر می دهد. در بارسلونا هم لیونل مسی علاقه بسیار زیادی برای بازگشت نیمار دارد، تاجایی که او در تابستان سال گذشته اصرار به جذب ستاره برزیلی داشت اما در نهایت بارسلونا "گریزمن" بازیکن فرانسوی را به خدمت گرفت. همین مسئله باعث شده بود تا مسی با گریزمن رابطه خوبی نداشته باشد، با این وجود گویا برای فصل بعد نیمار را در پیراهن آبی اناری خواهیم دید.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!